Gå til innhold

Er det vondt å ta epidural??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer jeg også på....

Skrevet

Lurer jeg også. Men vil tippe at smertene man har under en fødsel er mye vondere enn et stikk i ryggen...?

Skrevet

ryggmargen... uff synes det høres vondt ut.

Skrevet

Nei den er ikke vond. Du får en lokalbedøvelse først i tillegg settes den under en rie så du merker ingenting til den

Skrevet

kjente ingenting til den sist, og de satte den tre ganger, fordi den ikke virket!

Skrevet

Fikk epidural under første fødsel og kjente ikke at de satte den. Kom til "himmelen" etterpå. Fantastisk smertelindring. Samboer holdt imidlertid på å gå i bakken da han så den "hestesprøyten" de skulle stikke i ryggen min.

Skrevet

Det var skikkelig vondt. Ikke hjalp den noe særlig heller. Denne gangen vil jeg helst ikke ha sjiten.

MEN de fleste kjenner ikke stikket i det hele tatt :)

Skrevet

Jeg syns den var kjempevond! Fikk 6 sprøytestikk oppetter ryggen, kjentes ut som biestikk, au au!!! Epiduralen selv var grei, litt ekkelt når de tok røret opp gjennom ryggraden (((((grøss)))))) Men tror nok alikevell

jeg vil ha epidural igjen, selv om jeg gruer meg til bedøvelsen som blir satt først!

Skrevet

Jeg merket ingenting til stikket i ryggen. Hadde vel mer enn nok med de vonde riene..... -Og når epiduralen begynte å virke var det bare helt fantastisk :)

Skrevet

Har hatt spinal punksjon som er det samme stikket som ved epidural. Legen stakk 6 ganger før han traff og det var absolutt ikke uutholdbart så du trenger ikke bekymre deg om epidural blir aktuelt. Klart en kjenner det, men riene er nok MYE verre. :)

Skrevet

Jeg fikk epidural, og jeg kjente kun det lille stikket da jeg fikk bedøvelsen. Å få epidural var heeelt fantastisk!

Skrevet

Nei, syntes ikke det var noe vondt.. Fikk den under en ri :o)

Skrevet

Gjorde vondt ved første fødsel (fikk den sittende), men kjente ingenting ved andre fødsel (fikk den da liggende)...Gruer meg ikke hvis det må til denne gangen også :-)

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...