Gå til innhold

En som bæsja på ryggen til ungen da ho fødte.

Anbefalte innlegg

Haha! Skrev et nytt innlegg på skravlesiden og spurte om noen prompa eller bæsja da de fødte. En som svarte sa at ho hadde en venninne som bæsja på ryggen til ungen sin.hahahaaha. måååååå le... huff:(

hehehehehhahahahhiihih. hadde fått karasjokk om det var meg. Se tråden der inne. hihihi. Så barnslig jeg er!!!

Er redd for å slippe en skikkelig bønne eller kabel den dagen ja!!!

Fortsetter under...

Huff ja, sånn som skjer. Heldigvis er man blant folk som er vant til at sånne ting skjer under en fødsel.

Det er lite glamorøst det som skjer der... Må bare la alt stå til..

Det er vel likevel siste gang mor gjør sitt fornødne på barnet sitt, i all tid etterpå går det vel helst andre veien - at mamma må tørke opp bæsj, og blod og snørr og tårer og spy - i sånn ca 18-20 år....

Så jeg tror vel det går sånn HØVELIG opp i opp.... ;)

Det kan vel skje ja. Selv så ble jeg spurt om klyster. JEg forklarte at jeg hadde hatt løs mage kvelden før samt om morgenen den dagen riene startet. Da fortalte jordmor at det var veldig naturlig at kroppen "tømmer" seg selv før fødsel og at klyste ofte ville være unødvendig. Men om fødselen går tregt, så kan klyster ikke bar tømme tarmen, men gi sammentrekninger som hjelper på vei :o)

Tror derfor det er unntaksvis at det skjer at bæsjen kommer ut sammen med barnet ja. Kan jo bli moro ut av det i ettertid da, når barnet blir en vrang tenåring kan jo begrepet "drittunge" få en helt annen betydning.......

Fy søren, jeg skal slutte å spise minst ei uke før termin,og sette miniklyx hver dag! Kommer til å dø av skam om noe slikt skjer med meg!:-( ( Nettopp slike ting er det som setter en liten demper på barnelysten en gang i blandt! Liker jo ikke gå på do med andre i huset engang,selv når jeg tisser har jeg vannkranen stående å renne.... *syke damen, jeg vet*

Annonse

fy fan for en utvikling denne tråden fikk. ha ha ha.

jeg ler så tårene triller her.

*mange syke damer i disse pp ja*

synes nesten synd på sambo min da.

jeg gjør mitt fornødne akkurat når jeg må.

hvis han tilfeldigvis er til stede så er det hans loss. ha ha

Jeg var heldig forrige fødsel. Visste hva som kom til å skje og ba om klyster før sambo kom inn på fødestua. Var ferdig før pressriene startet. Puh! Heldigvis. Jeg visste ikke dette første gang nemlig.....:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...