Gå til innhold

Se hit hvis prinsen din heter Lukas!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at dette egentlig ikke er lov her inne,men jeg har 6 stk smokker med navnet Lukas på som jeg vil selge.Jeg fikk de i dag,men har klart å bestille feil"sutt" på de...altså de har sånn "sutt" som NUK smokkene har.Luken min vil ikke ha med sånn "sutt" derfor lurte jeg på om du vil kjøpe de? De er i str 3-36 mnd (Den ene posen er åpnet fordi jeg har tatt bilde av de slik at hvis du er interessert så kan jeg maile deg bilder:O)

Jeg tenkte meg 120; for de,så betaler jeg porto...

Er du interessert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter på denne jeg....

Skrevet

Hei!

Hvordan er egentlig NUK smokkene? Min Lukas vil bare ha trøst smokken, så er ikke sikkert det går...

Skrevet

Det er sånn tupp som går litt oppover...hi,hi..værdens verste til å forklare ting! Ikke rett,hvis du skjønner

Skrevet

Ja skjønner faktisk :)

Mail adressa mi er [email protected]. Du kan jo du sende bilde av de, så kan jeg vurdere det derfra?

Skrevet

Da er de sendt,glemte jo å si at de er i silikon da.Det er jo ikke alle babyer som liker det...

Du får ta en titt på de:O)

Skrevet

du jeg får ikke sendt de jeg,lurer på om det kanskje ikke er plass på hotmailen din?

Skrevet

Smokk med navn på? Stili!! Kor har du bestilt det?

Skrevet

Skal sjekke

Skrevet

Joda, har fått mail :)

Jeg vet ikke om han vil ha silikon nei, for trøst smokkene er latex... Kan jo tenke litt på det, så kan jeg eventuelt sende deg en mail?

Skrevet

Tenk på det du:O)

Ikke no vits i å kjøpe silikon hvis han ikke vandt med det,blir bare bortkastet da:O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...