Gå til innhold

Ang. 90+ vs Slankedebatten.

Anbefalte innlegg

Gjest mamma'n til Sally

Skjønner plutselig ikke hva dere mener vi skal bruke denne siden til!? Hver gang noen lurer på noe, er det noen her å henviser oss videre til Slankedebatten. Men altså, jeg er ikke ute etter å slanke meg, jeg ønsker å diskutere mat, mosjon, klær og andre ting som opptar meg - som veldig overvektig - med andre enn sylfider som ønsker å gå ned 5 kilo. Ingenting imot småslankerene, men la oss fastslå det - det er forskjell på 5 & 50 kilo overvekt.

Vi trenger ikke vekttråder, men det må da være lov å lure på hvordan reductil virker, eller hva legen undersøker, eller hva easylife er uten at vi skal henvises til slankedebatten?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6833375-ang-90-vs-slankedebatten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

....årsaken til at Slankedebatten ble opprett var fordi temaet slanking og hvor en fikk kjøpt ulovlige piller på nettet tok totalt overhånd her.

(Og dem som "bråkte" her har sannelig fått vann på mølla om sykehusdiettene på den nye siden sin også....... Var innom der i stad, så, leste og lo ;)

Noen kan sikkert være leie av slike tråder enda, men noe du lurer på, så spør f. eks _meg_ :)

Jeg "bor" ikke her på siden, er innom her en gang sånn anna hver dag, og hyser litt.

Jeg er ikke utdanna ekspert, men jeg og sikkert mange med meg kan svare deg på mangt og meget innen mote, mat og hvordan takle duster innen helsevesenet.

Vi har forresten, hatt noen tråder om mote i det siste. Jeg handler 99% av klærne mine i Danmark, for der har dem masse fint for oss bib som trenger klær i størrelse liten elefant :)

• 1 måned senere...

Enig med mamma'n til Sally jeg,,hoerer egentlig ikke til her jeg da, men har bokstavelig talt en "stor" familie, og her er det greit aa kanskje finne behjelpelige tips, og kanskje komme med raad..Tror denne siden er kjekk for folk aa foele seg hjemme.. Ja det er ikke alltid lett for meg aa forstaa hvordan det er aa vaere litt stoerre, og hva det medbringer..(med tanke paa aa finne klaer, helse osv) men har en mor som sliter, og jeg er den som maa troeste henne naar hun skikkelig hater seg selv en dag..Her inne kan jeg da kanskje finne raad til henne osv.. Saa synes det er flott at det er et eget forum her jeg...Diskuter i vei..Det er kjekt for de som vil laere litt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...