Monstermamma Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Jenta mi har fått påvist MYE ørevoks i begge ørene; skal mase meg til time på øre/nese/hals for å få det fjernet... Kan det være derfor hun er konstant snørrete, sover dårlig på natta og ikke snakker? Noen med erfaring? Hvordan i all verden får dere festet selene i vogna når dere bruker voksiposen? Har 5-punktsele, i posen er det jo bare 3 hull! Lot skulderselene gå over posen i dag, men det ble jo såååå trangt! Og da får jeg ikke snørt igjen rundt hodet hennes liksom....
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har tatt ut 5-punkts selen og bruker en vanlig med 2 fester på siden oppi voksiposen.
snurretassa Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Har desverre ikke noe smart å komme med her, bare at jeg ble veldig nysgjerrig på overskriften på innlegget ditt! Var spent på linken mellom ørevoks og voksi, ja.. Knis.
*Mustang Sally* Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 cubus selger vogn/gå sele til 100 kr som du bruker i voksien med kun to hull.
05-10-15 Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 Har også en som har hatt mye ørevoks. Fikk beskjed om å dryppe med lunken matolje i ørene hver kveld i ei uke. Det gjorde jeg, og det hadde ikke gått mange dagene før det kom ut masse ørevoks. Er kanskje verdt et forsøk.
heleneogde2gutta Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 hei monstermamma! (kult navn!) jeg tror heller ikke at du trenger time til øre-nese-hals for å fjerne ørevoks? prøv tipset til hun under, eller ring lege/helsesøster for råd. Høres ut som det iallefall har en sammenheng med at hun snakker lite. ( er ikke alle unger snørrete om høsten??) lykke til!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #7 Skrevet 26. oktober 2006 De fjernet ørevoks på legekontroet på sønnen min. Ikke noe morsom opplevelse for han hylte som en gal når de spylte. Ellers bruker jeg bare selene rundt rompa når han sitter i voksiposen jeg. Eller tar de over skuldrene så lange at de kommer over hode. Sitter nok ikke like godt, men godt nok.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #8 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg kjøpte en vanlig vogn- og gåsele på babybutikken. Passer godt til snuppa, og fester endene til vogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå