Velve Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 ...eh, hvordan skal jeg forklare dette? Jeg har en pode som vokser ut av bagvogna i løpet av vinteren. Så har jeg sett en simovogn som jeg synes er så tøff. Det er muligens en kombivariant. Ofte er den i litt blanke tekstiler og har ikke de metall strammerene på utsiden av kalesjen. Kanskje er det trinnløs innstilling av kalesjen også. Vet noen hvilke vogn jeg mener?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Ble nysjerrig så jeg gikk inn på www.engbaby.com og sjekket. Ingen av vognene der er uten strammere. Men jeg mener det har kommet en ny sportsvogn som heter Simo 123, den er ikke på de sidene. Kanskje den ikke har strammere. Ring Simo og spør da vel:-)
Mrs. Bouquet Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Det er ikke tilfeldigvis en brio vogn du mener nova (classic)?. http://194.103.47.10/Brio/Norge/BRIO/Sportsvogner/Sittvagnar?ProdID=36736&imgid=75
<3 + <3 + <3 Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Tenker det er Simo Kombi URBAN du tenker på, men den produseres ikke lengre!! Finner noen brukt på finn.no..... Er litt blankere i stoffet, og har ikke kalesjestrammere...litt mer "sporty" enn de vanlige modellene! =)
Larviksjenta. nr4? Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 er nok simo kombi urban ja.. kjøpte en sånn på finn jeg, som aldri var brukt, solgte den videre igjen og tjente på det. hehe. fant drømmevogna etterpå serru. (en annen simo, bare duo) Er en del som selger de for de er 03-04modeller og mange som selger vognene etter ca 2-3år.
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 Enig i at det nok er URBAN. Vi har den, og er strålende fornøyd. De sa i butikken at den gikk ut av produksjon fordi det ikke var så mye etterspørsel etter vogner med den type design. De solgte mest svart og marine (kjeeeeeedelig...) Urban er også litt lettere enn andre Simo vogner, og tekstilene er helt vanntett. Trenger egentlig ikke regntrekk.
Velve Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2006 Takk for hjelpen, alle sammen! Har sett noen på Finn. Håper jeg får kjøpt en slik....
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 28. oktober 2006 #8 Skrevet 28. oktober 2006 Hei. Vet ikke om du ser dette men... Glemte å si at alle tekstilene (også kalesjen) kan vaskes i maskin, noe jeg setter veldig stor pris på.
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #9 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har en Simo Urban Kombi 2005 modell til salgs hvis du er interessert. Kun brukt i ca 5 mnd. Den er blå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå