Gå til innhold

Nytt treff i Oslo 8. nov for juli-barna:-)


hildehat

Anbefalte innlegg

Hei,

 

nå er det min tur å ha treff, men jeg kan dessverre ikke ha det her om 1 uke, så da inviterer jeg heller til treff om to uker. Sender veibeskrivelse når det nærmer seg...

 

Vi kunne jo kanskje tatt et kafébesøk eller noe neste uke, hvis ingen andre melder seg til å ha det hjemme...?

 

 

Hilde H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig, da kommer Joakim og jeg :=)

 

Hadde vært koselig med et kafe treff igjen, lenge siden sist !

Noen flere som har lyst til det ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst, men har innkjøring i barnehagen den dagen med Emma. Men, onsdagen etter kommer jeg gjerne til deg Hilde, da er Emma i barnehagen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på om jeg å skal slenge meg på,men jeg er litt sjenert egentlig, å føler dere kjenner hverandre alle sammen nå. Å jeg og knøtte er veldig glade i å sove på morgnen :) Men når er det dere møtes da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig om du har lyst til å være med!! :o)

Siden du føler at vi andre kjenner hverandre, så må det jo være fordi vi er veldig lett å bli kjent med, vi andre har jo ikke truffet hverandre så mange ganger. Vi er en gjeng med helt vanlige jenter, som alle er veldig koselige. Og jeg føler at vi gir rom for at alle får være den de er! :o)

 

Vi møtes ofte fra klokka elleve, dette fordi det er så koselig å treffes og tiden flyr så fort. Og alle liker å reise hjem før rushen starter (og noen må hente i barnehage). Men er ofte noen som kommer senere, ikke alltid lett å være presis med små.... ;o)

 

Ser ut til at det blir kafe neste onsdag, håper å se deg der!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender dere en mail med adresse og veibeskrivelse, jenter! Og cogm, send meg en mail, det er hyggelig om du også kommer. Vi pleier å møtes ca 11. Hvis det er andre som vil være med, så send meg en mail!

 

[email protected]

 

Enkel mat som dere andre har gjort. Sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hilde

 

Takk for mail. Jeg har bursdag på onsdag og har i den forbindelse invitert mine venninner i barselperm på lunch (må ha litt moralsk støtte når alderdommen på ny inntreffer). Får derfor ikke kommet til deg, men ønsker dere et hyggelig treff.

 

Hilsen Hilde Andrine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg skal prøve å få kommet. Kan hende det blir litt etter 11, må levere Emma i barnehagen, og så ta t-bana, kommer litt ann på hvordan det går å levere:-)

Sender en melding om jeg ikke får kommet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer! :o)

 

Og så var det ei fra juni-klubben som kanskje hadde lyst til å bli med, håper det er i orden?! Skal sende henne en mail for å lage nærmere avtale, så sender jeg deg beskjed på mail! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt i orden med en fra juni-klubben, bare morsomt å se litt større babyer, så man ser hva man har i vente... :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg hørte til juli-klubben på bim-sidene, men fødte to uker før termin (hadde termin 06.07, fødte 23.06), og dermed har jeg havnet i juni-klubben her på dib-sidene. Men av og til titter jeg innom juli klubben for å se om noe gøy skjer her.

 

Og det gjør det jo! :-) Jeg har nemlig prøvd å lufte ideen om et treff i Oslo (jeg flyttet hit i høst) blant dem i juni-klubben, men har fått laber respons. Derfor lurer jeg på om dere kunne tenke dere å ha med en junimamma med jenta si på treffene deres i Oslo?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo flere vi er sammen, er sammen.... :o)

 

Så koselig om du vil bli med! Er mulig det blir med ei til fra juni-klubben i morgen! Da har jo vi noen "å se opp til" vi juli-mammaer! :o)

 

Send gjerne Hilde (adressen lenger opp her), eller meg em mail ([email protected])... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så helfdige dere er som har Dib treff! Jeg bor 50 min fra Oslo jeg. Blir kanskje litt langt. Hvor gamle er dere som treffes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yngste er 21 mens eldste er 32, tror jeg...

 

Er veldig koselig med treff, jeg forsøker å bli med hver uke dersom jeg har mulighet!

 

Er kanskje litt langt å reise for å komme på treff, men om du skal til Oslo ved en annen anledning en gang er du hjertlig velkommen... Vi bytter på å være hjemme hos hverandre, så det kan jo være kortere/lengre reisevei, da... På hvilken kant av Oslo bor du? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender jo at vi har treff på Manglerud og Holmlia... Litt kortere vei dersom du bor i Askim enn dersom vi feks er hos meg som bor på Vestli... (15 minutters kjøring spart).

Vi bruker å treffes 11, slik at vi rekker å reise hjem igjen før rushtrafikken begynner. Så om du skulle få lyst til å hive deg på en gang, så er du hjertlig velkommen! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg seriøst vurdere Er ikke m i barselgruppe heller så... Skal følge med på sida her om når det skjer noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...