Gå til innhold

kom hjem fra føden nå!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg kommet meg trygt hjem igjen.alt sto bra til me lille gutt.men ska til ny kontroll om 2 dager.de tok meg godt imot å var kjempe hyggelige.takk for all hjelp nå kan jeg sove godt i natt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre at alt var bra og at de tok vel i mot deg :))

Skrevet

Det var godt og høre! Så innleggene dine her tidligere i kveld og har tenkt på deg!

Skrevet

takk det var godt å få noen råd.jeg liker ikke mase på folk og synes det er ekkelt å ringe.føler meg som en stor hyppokonder.huff....men det gikk kjempe bra og de skal følge meg opp.fikk en times tid kjøring da men alt for det lille gullet mitt.jeg er aleine også saboeren min dro te england i dag kjem hjem om ei uke så det er typisk at ting ska skje når han ikke kan være dær for meg.

Skrevet

Godt å høre at det var bra med den lille gutten din... Nå får du sove godt inatt, tenker jeg!!

;))))

Skrevet

Hei gull ungen!

Åh, så fint at alt var i orden og at du blir fulgt opp! ;o) Glad på dine vegne! Satt og fulgte med om det kom noen flere innlegg fra deg før jeg la meg, men ble så trøtt og måtte kapitulere. Jeg fikk også mannen min til å sjekke før han la seg, men han fant ikke noe, han heller. Så den første jeg tenkte på da jeg våknet i dag var deg. Derfor måtte jeg opp og sjekke...

Selv tok jeg ikke kontakt med føden for de plagene jeg hadde i går (jeg hadde jo vondt her og der, men ville se det an litt). Det meste gikk over før jeg la meg, og da jeg våknet i morges var alt fint med meg igjen. :o) Det ordner seg for oss gulljentene! ;o) Lykke til videre!

Skrevet

Så godt å høre at alt er i orden :)

Hvis du skulle merke mindre aktivitet igjen: det fins et par små triks du kan prøve for å "få liv i" knøttet igjen, f.eks drikke et glass kald drikke, eller brus rett og slett, osv. Sikkert flere her inne som har sånne triks å dele :)

Skrevet

Godt du bei tatt godt vare på. E værd å reng bærre førr roe i kroppen, så det skal du aldri vær redd førr...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...