Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Sambo er vekke på jobb,og har vært vekke i snart to uker. Og greien er at han er ute med de han jobber med hver kveld og drikker.Og han kommer seg i seng alt mellom kl 1 og 5....Egentlig så trenger jo ikke jeg å bry meg,jeg merker jo ikke noe til det på den måten,men syns det begynner å bli litt gale.Det går bla ut over pengene.Og han sier at det kommer til å bli rart og litt kjedelig å komme hejm igjen,for da må han sitte hjemme og kan ikke gå ut som han vil.. Ikke missforstå meg,jeg tror ikke han blir alkis,han drikker ikke så mye.Men lurer på om han ser hva han har "mistet"...Da mener jeg friheten ol..Og jeg klarer ikke å riste av meg følelsen av at han har gjort noe gale,når jeg spør han så sier han selfølgelig at ingenting har hendt.Det er bare at den følelsen er så sterk,og jeg ser på han når han lyver.Men kan jo ikke påstå noe..Huff,ikke enkelt,og jeg vet egentlig ikke hva jeg vil med dette:( Sitter bare her å funderer...
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Uff.... Ikke lett å sitte hjemme å fundere over slikt da :( Han kommer nok heeelt sikkert til å synes det er litt deilig å komme hjem tror nå jeg da, for det er ikke SÅ gøy å gå ut å drikke hver kveld.. Blir fort veldig slitsomt, og da tror jeg han syns det er godt å komme hjem til deg, legge seg i riktig tid og ligge inntil deg :D Så jeg tror ikke du skal bekymre deg, det ordner seg nok skal du se Sender deg en stoooooor trøsteklem
uups123 Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Dette er hadde jeg ALDRi godtatt...! men de er meg da...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Han mener at jeg ikke har noe med hva han gjør når han er vekke.Og kanskje har jeg ikke det,men jeg klarer ikke å la være å bry meg!! HI
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg hadde aldri godtatt det jeg heller! Skal han bare være ute og drikke opp pengene deres, mens du sitter hjemme og passer HANS barn? fy så urettferdig. Og at ikke du har noe med hva han gjør når han er vekk? Dere er to om dette... Prøv å dra vek litt du når han er hjemme igjen, så får han føle det på kroppen hvordan det er å være hjemme med barn. Ikke bare bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå