finetine Skrevet 25. oktober 2006 #1 Del Skrevet 25. oktober 2006 nå har jeg blødd siden lørdag ettermiddag. Når slutter det egentlig, og hvor lenge til har man vondt? Hadde vært godt om det snart kunne gi seg, dette blir jo hele tiden en påminnelse på SA'en.............. Vi har bestemt oss for å gjøre et lite opphold, vente til januar og så prøve da. Tror kroppen og hodet mitt trenger det nå........... Når kom mens igang igjen på dere igjen? Håper det ikke har klusset til syklusen altfor mye........... Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6832874-n%C3%A5r-slutter-man-%C3%A5-bl%C3%B8-etter-sa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva78 har to små Skrevet 25. oktober 2006 #2 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hei du... Føler med deg nå, ikke enkelt å gå gjennom dette her nei... Jeg hadde en MA i juli, og måtte ha utskrapning. Men tror ikke alt kom ut, for jeg fikk voldsomme kramper og blødninger noen dager etterpå. Så jeg tror det kan være likt en SA som du har hatt... Jeg slet mye med veldige magesmerter i ca èn uke, det rare er at det var veldig mye luft som ikke kom ut. Vondt var det iallefall. Blødde vel i litt over en uke tror jeg, og mensen kom tilbake nøyaktig 1 mnd etter utskrapningen. Men jeg tror det er veldig individuelt hvor lenge man blør altså, ikke ta dette som et fasitsvar... Håper kroppen kommer tilbake til sitt gamle jeg snart, så du klarer å se framover igjen! Tar litt tid, men det går seg til skal du se. Klem- Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6832874-n%C3%A5r-slutter-man-%C3%A5-bl%C3%B8-etter-sa/#findComment-6833004 Del på andre sider Flere delingsvalg…
finetine Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 26. oktober 2006 Tusen takk for svar Sunniva78:o)......... Det er faktisk mindre blødning idag, så det ser ut som dette snart gir seg. Mindre vondt også selvom det kommer noen krampetak. Har vært hjemme fra jobb denne uken, tenkte egentlig jeg skulle gå idag, men det ble for tøft. Kjenner at jeg har godt av å ta det med ro............... Nå skal vi bare kose oss en stund fremover, legge IVF behandling litt bak oss og bare være kjærester. Undrenes tid er vel aldri over og kanskje vi kan klare det på egenhånd imens( selvom det er mikroskopiske sjanser for det da........) Livet er ganske rart innimellom, samtidig med meg testet ei på avdelingen min positivt det var ikke planlagt engang. Men selvom hun nå er glad for sin graviditet, kjemper hun og mannen en annen kamp nemlig om han får oppholdstillatelse i Norge. Ingen har det lett, selvom det tilsynelatende kan se slik ut- vi har jo alle vårt når det kommer til stykket.......... Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6832874-n%C3%A5r-slutter-man-%C3%A5-bl%C3%B8-etter-sa/#findComment-6838501 Del på andre sider Flere delingsvalg…
UngVoksen-over termin Skrevet 30. oktober 2006 #4 Del Skrevet 30. oktober 2006 Kjære FineTine... Begynte å gråte da jeg så at du har mistet. Jeg har ikke vært innpå her på 6 uker. Orket bare ikke. Mistet en mnd før deg. 25. sept. Jeg måtte til gyn å suge ut restene med en vakuum pumpe - 4 dager etter SA. Deretter blødde jeg i enda en uke - halv annen... Blødde vel ca 2 uker etter SA... og ja - det er pyton å gå på do... og i begynnelsen føler man seg så tom. Enda begynner jeg å gråte av og til over barnet vi mistet. Den sorgen vil nok alltid være der... selv om det går bedre. Det er så mange håp og drømmer som går i vasken - om enn midlertidig. Vi ble rådet til å vente med neste prøving til jeg hadde hatt en mens i mellom - men jeg blødde så lenge etter - og nå er det gått 5 uker siden SA - og fikk mensen på lørdag. Vi har begynt å stikke igjen i går. Jeg føler meg klar - og vil igang igjen så snart som mulig. Neste mnd skal vi gifte oss - og det passer rett og slett ikke Å gjøre det da. Så vi går igang nå. Satser på at det funker. Vit at jeg føler med deg finetine - og du må gjerne kontakte meg om du vil... Klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6832874-n%C3%A5r-slutter-man-%C3%A5-bl%C3%B8-etter-sa/#findComment-6885627 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå