Gå til innhold

Hei alle sammen, flere som har IKM i disse dager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde at jeg skulle ha IKM i morgen, men så på kalenderen at jeg skulle ha den i dag.

Greide ikke å holde meg i morges så da testet jeg med en slik

billig-strimmel.

Den var neg. :(

Tante har enda ikke meldt sin ankomst og jeg håper hun ikke kommer på enda et år:) Men tror egentlig hun er rett rundt hjørnet, har menssmerter og stikking i magen.

Jeg er inne i min 6pp.

Hvordan går det med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...

Har ikm søndag ifølge mensdato, men ifølge eggløsning har jeg ikke ikm før tidelig neste uke.... Hmm... Spennende å se. Er i min 2pp, etter et jeg hadde en exu i slutten av august....

Skrevet

ikm enten igår eller i morgen...

ikke noe tegn til tr enda.

skal prøve å vente til lørdag med å teste, vet jo aldri...

Skrevet

exu=svangerskap på utsiden livmor.....

Fosteret lå i den ene egglederen, så den er også operert bort....

Skrevet

hei!

jeg TROR jeg har ikm fredag. er ikke sikker, siden det har vert litt kluss m syklusen min siste mnd. men spørs hvor lenge jeg klarer å vente med å teste... har egentlig ikke store forhåpningene denne mnd, siden vi ikke akkurat har "slitt ut senga", men vi får se til helgen, om tr kommer!

lykke til alle sammen:)

Skrevet

Hvordan merket du at du hadde exu?

Jeg har en eggleder nå og endometriose, fjærnet eggledern i april pga cyste på den.

Har en gutt på 2 år.

Skrevet

Tror jeg har IKM over helgen. Testet i går, men det var negativt.Litt tidlig å teste nå uansett. Krysser fingrene litt til.

Skrevet

Hei igjen. La meg i går jeg, men vis du er her nå kan jeg jo svare deg i dag... Merka at jeg hadde vond i magan når jeg var 5 uker på vei. Veldig vobdt. Vondtene varte i ca 15min, hadde de i ca 3 dager, men for sikkerhetsskyld bestilte jeg meg en ul på volvat. Var der når jeg var 6+5. Da fikk jeg påvist exu,fikk da bare beskjed om at jeg kunne kjøre rett bort på sykehuset,der jeg ble operert samme dagen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...