lille_me85*Fødeklar* Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg trodde at jeg skulle ha IKM i morgen, men så på kalenderen at jeg skulle ha den i dag. Greide ikke å holde meg i morges så da testet jeg med en slik billig-strimmel. Den var neg. Tante har enda ikke meldt sin ankomst og jeg håper hun ikke kommer på enda et år:) Men tror egentlig hun er rett rundt hjørnet, har menssmerter og stikking i magen. Jeg er inne i min 6pp. Hvordan går det med dere andre?
Nanna:-D Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Hei... Har ikm søndag ifølge mensdato, men ifølge eggløsning har jeg ikke ikm før tidelig neste uke.... Hmm... Spennende å se. Er i min 2pp, etter et jeg hadde en exu i slutten av august....
Solskinnsjenta Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 ikm enten igår eller i morgen... ikke noe tegn til tr enda. skal prøve å vente til lørdag med å teste, vet jo aldri...
Nanna:-D Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 exu=svangerskap på utsiden livmor..... Fosteret lå i den ene egglederen, så den er også operert bort....
endelig-vår-tur:) Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 hei! jeg TROR jeg har ikm fredag. er ikke sikker, siden det har vert litt kluss m syklusen min siste mnd. men spørs hvor lenge jeg klarer å vente med å teste... har egentlig ikke store forhåpningene denne mnd, siden vi ikke akkurat har "slitt ut senga", men vi får se til helgen, om tr kommer! lykke til alle sammen:)
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 25. oktober 2006 Hvordan merket du at du hadde exu? Jeg har en eggleder nå og endometriose, fjærnet eggledern i april pga cyste på den. Har en gutt på 2 år.
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #8 Skrevet 26. oktober 2006 Tror jeg har IKM over helgen. Testet i går, men det var negativt.Litt tidlig å teste nå uansett. Krysser fingrene litt til.
Nanna:-D Skrevet 26. oktober 2006 #9 Skrevet 26. oktober 2006 Hei igjen. La meg i går jeg, men vis du er her nå kan jeg jo svare deg i dag... Merka at jeg hadde vond i magan når jeg var 5 uker på vei. Veldig vobdt. Vondtene varte i ca 15min, hadde de i ca 3 dager, men for sikkerhetsskyld bestilte jeg meg en ul på volvat. Var der når jeg var 6+5. Da fikk jeg påvist exu,fikk da bare beskjed om at jeg kunne kjøre rett bort på sykehuset,der jeg ble operert samme dagen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå