Gå til innhold

Hallo nattinat :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo vennen

Svigermor var innom så eg tok ein stopp her.Jo det går fint med meg.Føler gjerne det er mykje skulearbeid fram mot jul, men det går nok greitt.Venter med praksis til etter jul.Skal på skulen veka som kjem.Gjerne ikkje heile veka.Tante som passer vesleguten og besta skal til syden.Uff trasig med sjukdom, håper det går fint no med dere.

Ja eg fekk jo heldigvis yrkesretta attføring, så då går eg over på det i vinter.Og tenk at fleire av de andre her og har spådd meg fleire små, om ikkje så lenge.Hmmm.Tida vil vise.Og du lager deg til med små rundt januar ser eg?? Ervisst då eg er blitt spådd av enkelte..Men fortsatt er spiralen på plass.Det var kjekt å sjå deg innpå vennen.Får vel sove litt eg då, det blir ikkje meir nattevakter på meg ser det ut som.Go klem til deg, og ha ei riktig god vakt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6832813-hallo-nattinat/#findComment-6833654
Del på andre sider

Tusen takk!!

Går fint med fam .no heldigvis:-) Godt å høre at du fikk yrkesretta attføring da!

JA jeg er ganske sikker på at det blir fler små på dere ja:-)

Er nok ikke så sikkert at vi kan få fler -ser ut som om det kan bli vanskelig, men er jo lov å håpe... Tør jo heller ikke å snakke om dette til verken familie eller andre fordi de mener hvist at 4 er mer enn nok og når jeg sukker over små babyer så ser de på meg som om jeg skulle vært gal og kanskje jeg er det også hehe... Vi bor jo ikke akkurat på landet heller, men har bra plass i huset. Men du skjønner meg - ikke sant!!? Det er liksom bare livet det å ha en stor familie og jeg er takknemlig for de jeg har fått! Håper virkelig det klaffer for alle de som er her inne og ønsker seg barn!!

Ønsker deg masse lykke til med skolearbeid og unger fremover. Du klarer dette fint vennen ,selv om det kan bli litt stritt av og til!!

Stoooooooooooor klem XXXX XXXX XXXX

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6832813-hallo-nattinat/#findComment-6833771
Del på andre sider

Hallo vennen

No ligger du vel søtt og sover i senga di.Passelig ver til det idag.Eg skal prøve å gjere på oppgåva mi no, men måtte nett inn her å kikke først då veit du!!

Ja, eg skjønner deg godt!! Men det er sant som du seier,særlig dersom ein passerer fire barn.Er litt rart, men andre skal liksom bestemme kor mange ein skal ha.De seier gjerne til meg :"no skal du vel ikkje ha fleire vel??" Og når eg hadde fått eldste då var det om neste kom snart.Er snodig dette her.Men eg var ikkje så snar å sei at eg var gravid med 5 mann altså.Hørt andre har sagt det og, litt flaue for å sei det.Men mange er jo imponert over den store flokken, og synest ein er flink.(Sjølv om det er litt snodoig på si vis og he he)

Men uansett så blir det kommentert på ein eller annan måte.Men det er jo ingenting å bry seg om.Folk finner noko å kommentere uansett.

Ja eg og håper alle her inne får dette flotte vidunderlige oppfyllt, gleden over eit lite under.

Ville du sett om eldstejenta, som har flytta i kjelleren til faren, snart kjem seg hit igjen??Ho angrer sånn no allerede, og er lei seg for at eg ikkje snakka ho i frå det.Men no veit ho ikkje kva ho skal sei til han.Ho har mykje bedre kontakt med mannen min, enn med faren sin.Ho har til og med sagt at ho hadde ønskt at han var pappaen!!(Kjekt for han å høyre då, at ho er så fornøgd med han)

Men eksen virker enda snålere etter han var ilag med ei, som det no er slutt med.Ho var veldig spesiell for å sei det sånn, sjølv om eg gjorde mitt beste for å like ho.Sa så rare ting.Ja , ja, men eg lurer litt på eksen, for ho eldste seier at ho til tider er litt redd han, for måten han seier ting på.Ikkje så kjekt for ei mamma det!!Kunne eg ha bestemt, ville eg jo sjølvsagt hatt de her heile tida.Men han må jo få ha ungene han og.Uff, dette vart eindel bekymringer over på deg.Ikkje meininga det.Du er så snill og god vennen.Skikkelig go klem til deg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6832813-hallo-nattinat/#findComment-6836346
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...