<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 25. oktober 2006 #1 Del Skrevet 25. oktober 2006 hva syns dere om tim og adina? har veldig lyst på dobbelt navn da.. tim aleksander? adina isabell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vrimle Skrevet 26. oktober 2006 #2 Del Skrevet 26. oktober 2006 Synes Adina(Adine) er fint! Tim liker jeg desverre ikke. Ville ikke hatt noe navn til jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 26. oktober 2006 noen flere meninger? noen forslag til mellomnavn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 26. oktober 2006 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #5 Del Skrevet 27. oktober 2006 Min skjønne lille datter heter Adina... Bare Adina. Får så mange positive tilbakemeldinger på det navnet!! Hva med Adina Linnea? Mine to favorittnavn sammen.... Elias Aleksander? Eller Aleksander alene.... Adina og Elias? Adina og Aleksander? Klinger fint hvis det er til søsken iallefall!!! Jeg er så glad for å ha valgt navnet Adina.... Lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 27. oktober 2006 takk for hyggelig tilbakemelding.. da jeg så adina foran meg første gang bare fallt jeg for navnet..kanskje jeg bare skal ha adina da.. adina linnea var faktisk veldig fint.guttenavn derimot er jeg veldig usikker på, men jeg finner nok noe:) takk. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. oktober 2006 #7 Del Skrevet 29. oktober 2006 Adina er vakkert i seg selv... Liker navnet Tim også jeg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #8 Del Skrevet 2. november 2006 Adina alene er pent! Kjempefint navn!!! Liker enkle navn, særlig hvis man har to etternavn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. november 2006 #9 Del Skrevet 3. november 2006 Adina er nyedelig! Adine Linnea klinger også vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå