lupina Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 at graviditet var nært forestående!! Hva ser dere nå?? har ca 4 dager til IKM og venter...Veldig treg mage og litt ømme bryster, men det kan jo skyldes PMS og mere til!! Håper du/dere har tid i kveld? 141076. Han 240773 Klemmer!
nattinatt Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Hallo vennen Oi..her var det kraftig utslag på.....graviditet he.he.Kan ikkje forstå anna enn at du er gravid.Klem til deg
Twig Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg føler at du muligens vil få mensen nå, men jeg kjenner litt ømhet i underlivet og når jeg leser deg.. veldig nærstående hvertfall!
lupina Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2006 Oj! Det var to vidt forskjellige svar det Hehehe! Da er det vel 50/50 da, så jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet og vente til over helga og se hva som kommer/eller ikke..Tuuuusen takk til dere i allefall og ha en koselig kveld!
Twig Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 ømheten kan bety graviditet også altså ) Håper du får resultatet du håper på )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå