☆Lille my* Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 I dag har det vert er rar dag! Sittet her nesten i hele dag å begynner å bli forvirret. Her er min situasjon. Jeg sluttet på pillen 25 sept, fikk mensen 29sept-6okt. Hadde første samleie uten beskyttelse 11 okt og noen dager etter det. Tok første el test ca 16 okt men negativ. Den slo ikke ut positiv før i går og i dag. Skulle jeg ikke ha hatt el tidligere? Føler meg helt rar i kroppen og lurer på om jeg kan være gravid eller om det bare er el smerter. Er det mulig at kroppen er ustabil etter p stopp og har sluppet ut flere egg så jeg hadde eggløsning litt tidligere denne syklusen + nå??? Håper jeg klarete å forklare meg og at noen kan hjelpe.
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Hei;) Alt det du tanker på kan jo være mulig. Du kan ha hatt to eggløsninger. Du kan være gravid. Du kan ha hatt en rar syklus siden det ikke er så lenge siden du sluttet på pilla. Så du må nok vente til evt tanta kommer/ikke kommer før du vet helt sikkert. Mye å tenke på for deg skjønner jeg!!! Du må ha masse lykke til. Skal krysse fingrene for at du er gravid jeg;)
Erle85 Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Siden du nylig har sluttet på p-pillen, er det ikke sikkert du har fått en stabil syklus.. Siden du ikke har fått positiv eltest før i dag, så har du ikke hatt el tidligere. En syklus er ikke nødt til å være på 28 dager, er mange som får lengre og ustabile sykluser etter pille slutt. De to første syklusene etter pille slutt hos meg, var jeg trøtt og sliten. Kroppen ville ikke samarbeide med meg.. Hadde smerter som jeg ikke skjønte hva var for noe.. Så at kroppen føles rar kan skyldes pille slutt... Siden du fikk positiv el test i dag, så hopp i høyet! Lykke til...
☆Lille my* Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2006 Men når i all verden skal ikm komme da? rar rar rar syklus:) Om jeg har hatt 2 el så aner jeg ikke:) hehe Takk foresten
Erle85 Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 ikm = ikke kom mens... Det er den dagen du forventer at tanta skal komme. Den kommer ca 10-16 dager etter el.
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Mensen din skal normalt komme fra 12-14 dager etter EL.
Nela Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 Jepp, ville ha hoppa i køya nå. Å så er det bare å vente ca to uker å se om tr kommer. Lykke til:)
☆Lille my* Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 25. oktober 2006 Takk for alle svar! Sliter noen av dere med utrolig mye luft i magen,smerter i mage og korsrygg, småfeber og kvalme under el???
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #9 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har mye luft og stikkende/strekkende smerter under EL! Holder på å daue av de stikkende smertene innimellom!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå