Gå til innhold

Trenger hjelp litt fort...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 7 mnd er så tett i nesen, hører stakkaren har problemer med å puste (får puste altså, men surkler sånn) Han våkner å gråter, er så tett... Noen tips til hva jeg kan gjøre for å tømme nesen hans, slik at både han og vi kan få en noenlunde god nat..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere prøvd å gi han saltvannsoppløsning?

Skrevet

nesespray,saltvann el.morsmelk... Sånn nesepumpe for å hjelpe til med å dra det ut.. Har desverre ikke noe annet tips å komme med...

Skrevet

Prøv saltvannsdråper.. Ellers så har jeg hørt at morsmelk også kan funke.

Lykke til!

Skrevet

Poden min er riktig nok en mye yngre, bare 5 uker, men da han var tett i nesen for 2 dager siden dryppet jeg litt morsmelk i nesa hans. Ble rimelig sinna akkuratt da det sto på, men synes det hjalp på tettheten. Kanskje verdt å prøve? iallefall heelt ufarlig. :)

Skrevet

vi har hatt stor suksess med snørrsugern og saltvann. Syns det er vanskelig med mm i nesen,men det går an å pumpe og ta det i en engangssprøyte. lettere å få det inn i den lille nesa da.... Ellers har vi hevet hode-enden av senga hans litt når han har vært snørrete, det hjelper også litt. (min gutt på 4 mnd har vært forkjøla 2 ganger allerede...)

ellers pirker jeg litt i nesa med en q-tips hvis jeg ser en skikkelig stor busemann :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...