Petrine C",) Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Gutten min på 7 mnd er så tett i nesen, hører stakkaren har problemer med å puste (får puste altså, men surkler sånn) Han våkner å gråter, er så tett... Noen tips til hva jeg kan gjøre for å tømme nesen hans, slik at både han og vi kan få en noenlunde god nat..
Arb.ledig husmor Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Har dere prøvd å gi han saltvannsoppløsning?
#gurimalla# Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 nesespray,saltvann el.morsmelk... Sånn nesepumpe for å hjelpe til med å dra det ut.. Har desverre ikke noe annet tips å komme med...
*venter nr. 2* Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Prøv saltvannsdråper.. Ellers så har jeg hørt at morsmelk også kan funke. Lykke til!
Duddlidu Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Poden min er riktig nok en mye yngre, bare 5 uker, men da han var tett i nesen for 2 dager siden dryppet jeg litt morsmelk i nesa hans. Ble rimelig sinna akkuratt da det sto på, men synes det hjalp på tettheten. Kanskje verdt å prøve? iallefall heelt ufarlig.
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 vi har hatt stor suksess med snørrsugern og saltvann. Syns det er vanskelig med mm i nesen,men det går an å pumpe og ta det i en engangssprøyte. lettere å få det inn i den lille nesa da.... Ellers har vi hevet hode-enden av senga hans litt når han har vært snørrete, det hjelper også litt. (min gutt på 4 mnd har vært forkjøla 2 ganger allerede...) ellers pirker jeg litt i nesa med en q-tips hvis jeg ser en skikkelig stor busemann )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå