Gå til innhold

hvor ofte bader dere babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde man skulle bade de to ganger i uka, men hører ofte om de som bader hver kveld. Blir de ikke veldig tørre i huden da? Hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bader/dusjer ca 3 ganger i uka.. Virker som det er passe for hans hud.. Er litt plaga med eksem, så vi prøver å begrense det - selv om jeg syns det er kjempe koselig og han elsker det!!

Skrevet

vi bade han anna vær dag, men den dagen han ikke bade kan han godt dursje lammi meg eller pappan da! syns det er hyggeli å han like det! smake på vanne å prate å kose seg!! hehe

Skrevet

Her bader vi 1-2 genger i uka.

Settes innimellom (hvis mye avføring) i vasken da bades rompa og beina, men ikke resten av kroppen.

Bruker shampo i håret men ikke såpe.

Skrevet

2-3 ganger i uken

Skrevet

Hver 3. dag her ;)

Skrevet

Hun bader hver kveld, som en del av leggerituale. Har noen dråper olje i vannet og hun er myk og god i huden.

Skrevet

Her bades det hver kveld, hun ELSKER det=o) Hun har aldri vært tørr i huden=o)

Skrevet

Jeg bada min hver kveld før fordi han elsket det. Men han fikk litt utslett på magen, så nå bader han ca 3 ganger i uka.

Skrevet

Her bades det hver kveld! Har badeolje i vannet!

Skrevet

Bader hver kveld ( så sant det lar seg gjøre) Har ikke noe i vannet, huden hans er myk og fin den :) Han ELSKER å bade, og det har blitt en del av kveldsrutinen, han er så god å avslappet etter et bad atte :)

Skrevet

Bader ham et par ganger i uka. Bruker noen dråper olje i vannet, ellers ikke noe.

Skrevet

babyen her er 15dgr og har kun badet 2 ganger i sitt liv (den ene i dag) og han HATER det. Begynner å hylskrike, og får panikk. Blir ikke glad før han er godt inntullet i et håndkle og ligger nær mamma eller pappa.

Har ikke tenkt å bade noe oftere enn 1 gang i uka. Vasker han heller med klut. Vi begynner kanskje å bade han oftere når han begynner å like det...

Skrevet

Bader henne annenhver dag, ikke blitt tørr i huden bruker olje i vannet litt shampo, men ikke såper! Hun gulper ganske mye så innimellom blir det oftere også!

Skrevet

Bader lillegutt annenhver dag :o) han er ikke tørr i huden. elsker å bade:o) hehe er også gulpeunge, så bading ofte er nødvendig.

Skrevet

tre@sko~fikk en liten gutt~ Har du prøvd å regulere vannet? Prøv med n grad opp eller ned.

Mathias hylskreik også de første gangene vi badet han, hadde da 37 grader i vannet, så gikk vi ned til 36 grader og da var det bare fryd å gammen :) Han elsker å bade nå :) Liten forandring, men det hjalp!

Skrevet

vi bader annakvar kveld.. syns de e veldi greit.

Skrevet

1gang i uka.. med olje i vannet. ellers ved behov

Skrevet

Annenhver dag etter 6måneder skal vi gjøre det hver kveld. Bruker nesten bare olje i vannet noen ganger baby såpe. Har enda ikke vært tørr men får se hvordan det går hver kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...