Brumm Skrevet 25. oktober 2006 #1 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hei!! Har tenkt på deg:o) Ikke så lenge igjen av svangerskapet ditt nå!! Rart å tenke på, vi skulle jo egentlig til Danmark samtidig... Her sitter jeg... Vi holder på med vårt 2 forsøk v Ciconia nå. Har hatt 2 avbrutte forsøk og et mislykket forsøk. Regner med å reise til Danmark iløpet av helgen. Jeg lurer på en ting. Har hørt flere skrive om Assisted Hatching. Har lurt sånn på hva det er....Og nå spør jeg: Hva er dette??????????? Denne gangen SKAL jeg bli gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har 2 eggposer inni der:o) Ønsker det virkelig lykke til videre!!! Alt skal gå bra lille venn. Vi har en datter, og hun lå alltid under "normalen" på kurven under svangerskap. De sa at så lenge hun fulgte sin kurve var alt normalt. Hadde høyt blodtrykk på slutten. Ja, du får ta det med ro og tenke på deg selv og baby:o) Hva sier de på sykehuset? Krysser alle fingre. Mange klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6832113-svim%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå