Gå til innhold

To spørsmål til deg TWIG:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du prøver jo å hjelpe med å finne ting... Du klarer ikke å finne hunden Rikke som har vært savnet i over en mnd vel?

Også lurer jeg på om du ser om det kan ha klaffet for oss denne mnd?(og gjerne om du ser kjønn også...) Jeg er født i juni-74 og han juli-71

Tusen takk for at du tar deg tid:-)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heei tredjegull!

Jeg har fulgt litt med på den saken fra sidelinja, og jeg må si jeg får opp ak det samme som cat gjorde.. :)

Har de ikke funnet Rikke enda?

Jeg føler en oktober-november på dere ja :D *kryssefingrene*

Skrevet

Jeg tror nok mange har fulgt med mye på letingen etter Rikke. Og det har vært utrolig hjelp vi har fått av både Cat.68 og KIMBY. Men vi har alikevel ikke funnet Rikkejenta desverre. Det er ikke store stedet som vi tror hun må ha oppholdt seg på ifølge beskrivelsene de to har beskrevet for oss. Så det er helt utrolig at ingen har sett henne. Det henger fortsatt plakater i området der, og vi har snakket med maaaaange som bor i nærheten der. Så jeg er i ferd med å gi opp letingen, og håper bare at Rikke har det godt uansett nå... Kanskje lever hun fortsatt, og leter etter veien hjem. Eller hun er hos noen andre. Eller hennes tid er forbi. Men tiden vil vise... Kanskje du får en følelse om hun fortsatt lever eller ei?

Og du tror kanskje det kan ha klaffet for oss nå:-) Ser du evn om det blir en liten gutt eller ei lita jente?

Tusen takk for svar!!!

Klem fra

Skrevet

Det jeg føler når jeg prøver å se henne nå, er varme.. ei hytte eller noe..:)

Jeg føler ei lita prinsesse altså :D

Skrevet

Må bare prøve å dytte for å se om hva du ser i forhold til kjønn:-)

Klem fra

Skrevet

Der svarte vi jammen likt...

Men tusen takk for svar både når det gjelder meg og Rikkejenta.

Håper det er riktig at hun har det godt å varmt nå. Men håper jo mer at hun skal komme seg hjem igjen, for Bjørn savner henne så utrolig:-(

Men nå tar jeg kvelden, så jeg ønsker deg en fortreffelig kveld videre, og en riktig god natt!!!

Goklem til deg fra

Skrevet

Ja det kan jeg skjønne.. ser ho er litt stri i pelsen nå, men klarer ikke se om ho lever eller er død :( skal krysse fingre for Rikke jeg! :)

Ha en riktig finfin kveld :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...