Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om fine kjoler som kan brukes både til julebord og evt juleselskap? Er på jakt etter en sort, enkel og klassisk med lengde til rett under kneet. Helst fasongsydd. Tar gjerne imot andre tips også, for jeg er litt bekymret for det manglende utvalget. Vil være 5-6 mnd i løpet av denne perioden, så jeg slipper å finne noe i str høygravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var innom H&M i dag og der hadde de en sort penkjole på mammaavdelingen som så fin ut. Prøvde den ikke selv, men det var en penkjole. Veldig billig, tror ikke den kosta mer enn 298 eller noe.

Skrevet

DKM ( den kule mage ) har en kjempefin svart kjole som er formsydd og går under kneet. Jeg kjøpte min på nettsiden til nanima.no. Det spørs hvor du bor, men jeg regner jo med at de har kjolen hos DKM i Oslo.

Skrevet

Jeg så at de hadde en svrt penkjole med farget for (det ytterste stoffet var litt gjennomsiktig) fra mama-licious hos Louise Mammaklær på Gjøvik. Tror den kostet rundt 250 kroner.

Den var kjempefin!

Skrevet

Hei! Jeg kjøpte en sort, stilren, klassisk, billig kjole på H&M for 199 kr. Er superfornøyd med den. Den går rett over knærne, dyp V-utringning (men ikke for dyp heller), tre-kvart armer, og magen blir så fin i den! Føler meg ordentlig fornøyd når jeg har den på, tross mine 16 ekstra kilo.. hehe.. Kan anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...