Gå til innhold

Testemanien har smittet meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikm på lørdag og hadde bestemt meg for å ikke teste før søndag. Til og med holdt meg borte herfra for å ikke bli bitt av testebasillen... Jaja, det holdt ikke så lenge. Tok en el-test i dag morges der teststreken ble nesten like sterk som kontrollstreken. Ble jo litt i hundre, men bestemte meg for å spare cb til tidligst fredag. Hehe, klarte ikke holde meg så lenge nei. Dumme ufornuftige meg tar testen etter middag, en time siden sist dobesøk og drukket masse vann. Ved første blikk ser den negativ ut, men når jeg holder den opp mot lyset kan jeg se en tynn, tynn loddrett strek - men den er halv, dvs den krysser ikke streken hvis dere skjønner. Å, hvorfor er jeg så dum! Tre dager til ikm er jo altfor tidlig å teste, og hvertfall når det ikke er morgenurin!

Skjønner at resultatet ikke trenger å ha noe å si, men setter jo fart i tankene mine. Når jeg i tillegg er superkvalm og trøtt... Blæh! Vet jo at det eneste jeg kan gjøre er å vente. Masse lykke til alle jenter her inne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte le litt jeg nå.. Dette var jo som å høre meg. Er testoman jeg også, og begynner flere dager før jeg skal, så jeg kjenner til skuffelsen.. Krysser fingre for en positiv test for deg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...