Lapez Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Hei hei jenter=) Ville bare si at jeg hadde det kjempekoselig på jordbær pikene i kveld:) Deilig å ikke være 20 stk, da det var mye lettere og kommunisere:D Gleder meg til neste gang:D Lykke til så lenge!!
Linda og lille Oskar Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 oi, har det vært treff der nå? det visste jeg ikke. kjedelig å gå glipp av noe,hehe:)
Tinepia Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Ja det må jeg si... Jeg er vel sikkert blitt for gammel jeg og...
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Neineinei.. Dette var et treff jordmora til meg og lillelupp som ordna! Unge trøndermammiser.... Så nevnte jeg d på bim for noen dager siden.. Men d var ikke så mye respons på det.. Så jeg tenkte at de fikk komme de som ville! )
Tinepia Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 He, he... Jeg kan vel være en smule ironisk til tider, det går fint. Går på treff med de fra snartmamma.com også, ikkeno synd på meg...
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Hehe... Nei, var ikke mange som kom heller da. Var jeg, Lapez, lillelupp og Brownie! Men det var kjempekoselig for det! Vi må prøve si ifra litt tidligere neste gang, så du også kan slenge deg med! ) Tenkte ikke å gjøre noe stort nummer ut av det da skjønner du.. Så det ble som det ble! )
Lapez Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 25. oktober 2006 Tiny Toon??? Når er det treff for de på snart mamma da? Bare si fra, så blir jeg med=) jeg sa ikke fra om dette fordi det var ikke bimtreff liksom, det var noe jordmora til malin satt opp for unge, vi tenkte jo det kom til å være fullt av 17 18 åringer, noe det ikke var. men skal selfølgelig si fra om det blir noe i framtiden, DU ER IKKE FOR GAMMEL FOR OSS=) jeg prøvde å registrere med på snart mamma, men hadde ugyldig e post addresse???? Alt bra ellers?
Tinepia Skrevet 26. oktober 2006 #8 Skrevet 26. oktober 2006 Ugyldig e-post adr??? Ja det hørtes merkelig ut, prøv med en annen da! Koselig om du melder deg inn der da, vi er en hyggelig gjeng Treffer meg som oftest under "Termin i Mars". Nicket mitt er Tinepia, men det ville du vel skjønt tenker jeg...
LisaColli Skrevet 26. oktober 2006 #9 Skrevet 26. oktober 2006 halla:) det var et koselig treff ja, og godt at det ikke var så mange som du sier:) er nok med på neste "ung og gravid" treff også! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå