Gå til innhold

kjenner dere bevegelse..?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 16+4 og i går kveld etter at jeg hadde lagt meg kjente jeg for første gang noe mer enn bare vanlig rumling i magen... Er helt sikker på at de lette, men besteme trykkene på et og samme sted i magen må ha vært Lille Ert i utfoldelse. Veldig flott og deilig, særlig fordi jeg enda ikke har vært på UL eller hørt hjertelyd!

:-)

Åh... jeg er i uke 17+4 dager, menn har ennå ikke kjent NOE!!! skal på ultralyd neste onsdag.. Hørte sterk hjertelyd når jeg var 10 uker på vei, menn nå begynner jeg nesten og bli litt bekymra siden jeg ikke har kjent noe enda... hva tror dere? dette er første...

har nesten ikke mage heller...

Annonse

Ta det med ro, det er sikkert ikke noe å bekymre seg for. Selv har jeg vært gravid to ganger tidligere og jeg har ikke kjent liv før etter ultralyd noen av gangene. Tror rett og slett ikke jeg er laga for å kjenne det...Det er jo så mye romling og tull nedi der, at å skille er helt umulig for meg...(hi-hi) Kjente det først når det ble ordentlige spark. Da var det liksom ikke noe å lure på!

jeg er 16+0 i dag og tror jeg kjenner liv... men er ikke helt sikker, for det er så svakt... har kjent det siden 15+0 ca...

det kjennes litt ut som leamus, eller en sånn svak krampe/leing i muskelen....

kjenner det særlig om kveldene... akkurat som magen"hopper" litt innvendig...

er dette babyn tror dere??

Jeg er 16+1. Kjenner ingenting tror jeg. Men har hørt hjertelyd, og magen vokser, så jeg føler meg sikker på at det er noen inni der. Av og til tror jeg kaaanskje jeg kjenner noe men det er jo vanskelig å vite. Gleder meg til ultralyd om tre uker og til knerten får litt kraft i sparkene sine. Det er gøy å lese hvor stor den er "etter boka" hver uke. Nesten som en adventskalender!

Jeg er 14+6 i dag...men vet ikke om det er bevegelsene til fosteret eller alt annet jeg kjenner. Det kan minne litt om disse murringene jeg hadde i begynnelsen av svangerskapet...men andre ganger er det som bobler. Min søster fortalte meg at hun kunne kjenne bevegelse når hun var i uke 17...så jeg regner med at det er først da jeg vil virkelig kan kjenne liv!

Er 15+0 i dag og har kjent ganske mye liv siste uken. Var litt usikker i begynnelsen men nå kjenner jeg igjen bevegelsene fra forrige gang. Spesielt om kveldene er det mye liv. Jeg slapper litt mer av nå når jeg kjenner at det er liv der inne.

Jeg kjente liv ganske tidlig forrige gang også - men tror det varierer veldig fra person til person. Men føler man at det "bobler" litt i magen er det et godt tegn :)

Er 17+1 idag, og har ikke kjent noe særlig enda... Det er iallefall ikke noe mønster over det om dere forstår hva jeg mener. Men at det er noe der er det ikke tvil om, har kjent små/rare ting der inne som jeg aldri har kjent før... 16/10 fikk vi høre en klar og tydelig hjertelyd så jeg er absolutt ikke bekymra, gleder meg til UL 2/11!! Det heter jo seg at for førstegangsfødende er det ikke vanlig å kjenne noe særlig før i uke 18. Så alle som er usikre på om det er noe i veien kan bare slappe helt av:) Men jeg vet hvordan dere har det, tro meg!!! Hihi... alle vil vi jo kjenne spark og bevegelse der inne!!

Annonse

ha ha "endelig_spire", kjempegod beskrivelse av bevegelsene som litt leamus, har liksom ikke funnet noen måte å beskrive det på før nå! c:

tror alle bare kan slappe av, varierer jo sånn fra person til person, forrige gang kjennte jeg ikke noe før uke 18.

JA!! Det har jeg =D, hihi. I dag 15+0 og i går kveld, kjennes ut som pitte små bomler som sprekker også kjenner jeg at babyen beveger på seg. Har nok kjent det en gang før i går også, men da tenkte jeg at det kunne det jo ikke være nå så tidelig. Men nå er jeg helt sikker på at DET er det :).

Kjente noe jeg trodde var sparking da jeg var 16+0, men var kjempeusikker ettersom jeg kjente det på utsiden også. Var liksom litt for tidlig og litt for godt til å være sant. Men nå har jeg kjent dette nesten hver dag siden, og vet ikke helt hva ellers det skal kunne være... Samboer kjenner det også innimellom. Er kjempegøy å kjenne litt liv der inne :-) Er 17+2 nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...