Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg tror jeg ender opp på krykker snart!!! Og bekkenet lager faktsik knaselyder når jeg snur meg i senga, det faller sammen!!!!! Dødsengstelig!!! Og hu faller ut av bekkenet mitt - hun er utrolig langt nede, skikkelig nedpress!! Noen andre fødeklare allerede i uke 35 eller...?
Praelia Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Heisann, det der hørtes skikkelig vondt ut!! Er ikke fødeklar enda, selv om jeg gleder meg veldig til hun kommer. Du får be henne fint om å henge seg fast litt lenger:) Håper du er sykemeldt, og får slappet godt av i bekkenet ditt.
Snupidupi Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Knip att litt tel du... vi kan heller sett på litt hurtispoling forrover... sånn at vi kommer fire uka fremover eller nå... da kan vi bynn å pop...
nytt nurk i juni Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... jeg er fødeklar nå ,,har termin 1 des,mem utolmodig som fy. I dag har jeg prøvd å spise sterk mat å gå en lag tur,,hehe,,hjelper vel lite:) håper han bestemmer seg for å komme 2-3 uker før trminen da:) Dette er VOOOOOONDT!!!!!!!!!!!!!!
ingru Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Nei jeg har ikke noe imot å vente jeg! Men har ikke sånne store plager da så jeg forstår deg godt!! Stor klem til deg!
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 takk for klemmer ) er 100%sm ja...jeg håper hun kommer om 3uker..da er jeg i uke 38 og da er det jo bare ca en uke prematurt..(om jeg jukser bittelitt logisk i hodet mitt..hehe) Jeg går opp tre etasjer i bratte trapper til leiligheten..så kanskje det hjelper på å føde før termin (men hjelper ikke på bekkenet..hehe..kan ikke ha i pose og sekk) så tror jeg at jeg skal begynne med fødselsforberedende aromaterapi og akupunktur i uke 38/39 assa...om hun ikke har kommet innen da ....!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå