Gå til innhold

et par spm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

-noen her som har barn som blør lett neseblod? har dere sjekket opp i dette med lege? hva sier evnt han/hun om dette?

-hva bruker dere på ungene nå når dere er ute? jeg har en vognpose i flis og voksi men har ikke tatt i bruk voksiposen enda..til nå har jeg hatt en vindtett tynn dress på han (17mnd) og veldig varm av seg. men tror jeg skal begynne å ha en flisdressunder den nå som det blir kaldere. bobledressen føler jeg blir forstiv og klumpen til å ha på

-vintersko?? jeg har ikke fått rumpa ut av huset til å kjøpe vintersko til han enda. var på obs og lette etter de best i test men,de har ikke mer av str 22 og kommer ikke til å få inn mer. hva skal jeg da kjøpe som ikke er så dyrt? hm,det var vel alt jeg kom på til denne gang:) tusen takk for hjelpen alle sammen. kjempe fint å ha dere her:)ha en fin kveld:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har en sønn som blør neseblod veldig lett. Stort sett så har det kommet om natten når han sover. Legen henviste oss til spesialist (øre-nese-hals) og da han fikk tatt en titt var det visst ikke rart. Han har veldig skjøre blodårer i nesen. Det er visst veldig ofte arv med i bildet (og etter litt spørsmål hos besteforeldre viste det seg at jeg er synderen her). Han var vel 2 år tror jeg da vi sjekket dette. Legen brente over blodårene i håp om at det skulle bli bedre. Jeg vet ikke om dette er veldig vanlig å gjøre på så små barn,men min sønn er usedvanlig enkel å ha med å gjøre i legebesøk så det gikk. Det ble litt bedre, men det var ingen garanti. Nå er han 4 og blør mye skjeldnere. Det er også oftere om vinteren enn om sommeren, jeg regner med at det kan skyldes tørr luft og luftveissykdommer som er oftere om vinteren.

Neste spørsmål så bruker jeg ikke voksi'n på jenta mi (21 mnd) enda, men hun har vindtett dress og flisgenser og eventuelt ullpledd. Når det blir nærmere 0 finner vi frem reima tec dressen.

For vintersko har jeg gått på den blemmen å kjøpe Ecco sko (som tapte på testen i F&B pga pris,men kjøpte dem heldigvis på tilbud). Viking skal ha veldig gode sko. De var også best i test sammen med skoene på obs,men om de finnes i så små størrelser vet jeg ikke. Ellers så har jeg god erfaring med Elefanten sine vinterstøvler.

Dette ble langt...

Skrevet

tusen hjertelig takk for svar. var kjekt at du svarte:) jeg skal ta meg en tur til legen med han så får vi høre hva han har og si. så må jeg nokk ut å kjøpe noen vintersko til han:) ha en fin kveld

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...