Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg? Har du vært på ul? eller skal du snart? Jeg var i dag, hadde 10 egg tilsammen men de var små. Skal tilbake til fredagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig å bli etterlyst!

Joda, jeg var på ul i dag jeg også. Legen sa jo så lite, og ville ikke svare på hvor mange egg det var eller om de var store eller små. "Det er nok", svarte han da vi spurte. Hva er det for et svar? Han sa videre at han villa ha ny ul på fredag. Skulle gå på samme dose videre (112,5). Sist gang gikk jeg på 150 ie, men da tok de ut 31 egg (vel og merke med dårlig kvalitet).

Hem... Synes de informerer litt dårlig.

Hvor var det du holdt til igjen?

Vi holder til på Riksen. Mannen min får ikke vært med på fredag. Jeg er fryktelig truskete når det gjelder blodprøve, så gruer meg nesten mest til det, og så vil jeg veldig gjerne at vi skal gjøre dette sammen. Og nå som jeg er litt ekstra hormonell synes jeg det er kjipt at jeg må inn en tur ekstra på fredag. Ganske sikkert at det blir uttak på mandag.

Hvor stor dose tar du?

Skrevet

Hei igjen :)

Var på ny ul i Porsgrunn i dag. Fortsatt 10 egg, men de modnes litt tregt denne gangen. Ny ul på mandag. Det blir nok ikke uttak før onsdag, eller i uke 45. Går på 125 ie nå, men begynnte på 100 ie. Sist gikk jeg på 125 og fikk 31 egg.

Håper det gikk bra ned deg i dag.

Skrevet

Hei!

Jeg var på ny UL på Riksen i dag. Fikk beskjed om at eggene så veldig fine ut, så på mandag kl 11 blir det uttak. Jeg skulle ta den siste dosa på 112,5 i dag. Vet ingenting om antallet, spent på mandagen.

Lykke til på ny UL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...