Gå til innhold

savner venninner som er til

Anbefalte innlegg

Skrevet

å stole på,har en venninne som jeg har kjent siden vi var små,begge har barn men hun flyttet vekk.

nå er hun tilbake igjen og akkurat som før bryter hun avtaler og gir beskjed om at hun ikke kan komme 4timer etter hun skulle møtt opp..

hvorfor er ærlige,gode venninner så vanskelige å finne??

skulle ønske jeg hadde en som jeg kunne betro meg til,shoppe med,la gutten min leke med ol...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg hadde droppet å ha henne som venninne, jeg da...

Mer slit enn glede å ha en sånn en venninne, da!

Men det er klart, har du ikke mange venninner, så er det kanskje vanskelig å kutte ut...

Hva med barselgrupper, åpen barnehage, andre mødre du møter i sandkassa, begynne med en hobby på kveldstid, DIB-treff?

Skrevet

har jo flere men de har ikke barn og vil jo gjerne ha en som kanskje har en liten en som sønnen min kan leke med..

går ikke i barselgruppe,åpenbarnehage,eneste han gjøri sanden er å spise den opp ;) så venter litt til med den..

vi er på dib treffene men blir liksom ikke ordentlige venninner,sånne gode som man kan snakke med om alt.

det er jo litt kjedelig..

Skrevet

Det gjør jeg også. Du skulle ha bodd på vestlandet! :o)

Skrevet

hehe ja skulle det ;)

sånn er det å være østlending ;)

jaja får fortsatt håpe det finnes noen oppegående jenter/damer her i området..

Skrevet

Ingen hyggelige DIB-ere du kan bli kjent med, da?

Om du bor i Oslo (m/omegn) så kan du jo bli med på juli-treff...

Vi er veldig hyggelige! :o)

Skrevet

Skjønner hva du mener, jeg savner også ei slik venninde :) Vanskelig å finne de ja...

Skrevet

bor liksom ett stykke fra oslo også,så da blir det 1 1/2time med kjøring tror jeg hvis jeg ikke tar feil kan hende det går raskere med ny vei å greier..

Skrevet

Hvor bor du da? Jeg bor nemlig også ca 1 1/2 time fra oslo...

Skrevet

bor ikke så langt fra svenskegrensa ;)

du da???

Skrevet

Ahh.. litt feil vei det da hehe :) Bor i Larvik jeg..

Skrevet

hehe da blir det litt langt ;(

Skrevet

Jeg er fra Fredrikstad, men bor i Oslo nå.... Men derfor har jeg nå da sett at det er endel folk fra Fredrikstad og Halden her inne på de sidene her... Og jeg kjenner flere folk fra Fredrikstad, som er åpne, hyggelige og ærlige... Så du må da finne noen rundt der du bor og!

Legg ut en ny link og spør om det er noen fra xx som har lyst til å treffes! Er nesten helt sikker på at du får svar!

Eller hva med å begynne på noe kurs.... Baby-svømming, baby-massasje, trilletreff med kirken?

Lykke til! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...