Gå til innhold

Vil ikke ha MME..

mumitrollet-06 og lille my-09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan få sønnen min til å drikke MME? Jeg har ammet frem til nå (han er 6 mnd), men nå ammer jeg bare morgen og kveld fordi jeg har begynt å studere igjen.. Han har spist grøt siden han var 4 mnd. Han elsker vann, men når vi prøver å gi han melk, vil han ikke ha! Han rynker skikkelig på nesen, og lar det renne fint ut igjen:-) Jeg har prøvd å gi den kald, varm og romtemperert, men ingenting nytter.. Føler at han burde få litt melk iløpet av dagen også.. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nam og beauvais...

Skrevet

Jeg prøvde nan, colett, soyabasert, og en type til som de hadde på apoteket.. niks nei..

Men Hipp ville han ha. Den smaker helt anderledes en de andre. Synes den er mest lik mm.

Her får jeg kjøpt den på Mega.

Skrevet

Vår lille frøken ville heller ikke ha det, men da vi blandet grøten hennes med mme, laget vi alletid litt til overs på flasken. Plutselig etter noen dager, var det såååå stas og godt med mme! Vi har prøvd forskjellige typer. Det var nan sin som slo an. Etter det har vi prøvd natumigen (tror jeg den heter, apoteket sin pga fikk utslett av vanlig mme), den skal være bitter har jeg hørt, heldigvis ble den godttatt også... Lykke til;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...