Gå til innhold

Til Zoe og Apriljente-66

Anbefalte innlegg

Og jubelen står i taket!!

Har fått den etterlengtede tlf fra dr. Haugen fra Riksen om at hurtigtesten på morkakeprøven viser at alt er i orden, og at jeg bærer på et kromosomfriskt barn!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi er selvsagt overlykkelige begge to, og umåtelig lettet!! ENDELIG kan vi slappe av og nyte resten av svangerskapet.

HURRA!!!!!!!!!!!

Just for the record Apriljente; jeg er også født i 1966........ Skal ha stor fest om 3 ukers tid :-)

Ha en fortsatt koselig kveld begge to!

Lettet klem,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6831217-til-zoe-og-apriljente-66/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Sondres mamma. Jeg har fulgt med deg gjennom nervepirrende dager. Vil bare sende deg en kjempestor gratulasjonsklem. Kos deg med svangerskapet og nyt hvert øyeblikk. Jeg er så glad på dine vegne.

Ha en flott 40års feiring. Regner med at den flotteste gaven bærer du i magen nå :-)

klem fra

Tuuuuusen takk Zoe! Ja, du kan jo bare tenke deg hvor fantastisk det var å få den meldingen - holdt på å kjøre av veien da dr. Haugen ringte...!!

Nå skal jeg endelig melde meg på yogakurs for gravide, har liksom holdt igjen påmeldingen i påvente av positivt resultat på prøven...

Og hvordan står det til med deg? Hvordan er formen om dagen??

Hvor i landet holder du til, forresten?

STOR klem tilbake

Annonse

@------/------ (x 1000)

Helt fantastisk, nå kom tårene i øyekroken min her. Synes jeg kan SE hvordan du stråler nå Sondres mamma!!! De verste hinderne er nå passert. Nå må du NYYYTE tiden fremover, husk den går veldig fort ;o)

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...