Idamamma Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 I 4 uker har dattern min vår på 13 mnd hatt feber gjevnlig..har hatt henne til lege men di finner ingenting.4 tenner,litt bak i munn er kommet opp og 2 er på tur..MEN nå er alt av søvn totalt rasert..starter ca 21(legger seg 19.30)..og holder på til tidlig morgen..prøver å ha henne sammen med oss,la henn ligge og skrike en stund,tar henne opp osv..mnen ingenting hjelper..kjenner dette sliter på forholde til sambo da vi blir lett irritable og alt bare tuller på seg..JEG ANER IKKE VA VI SKAL GJØRE LENGRE...*SNUFS*
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Har du prøvd smertestillende? Hvordan er hun på dagen? Hvis det er bare når hun legger seg hun gråter og viser ubehag, da lurer jeg på om det er ørene hennes som er problemet. Jeg har hørt at mellomørebetennelse viser seg i kun høy feber, og da er jo det å ligge veldig vondt.
Huffi Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Åh.. Jeg har ingen råd til deg.. Men vil bar gi en kjempe stor trøsteklem =) Har selv en på 14 mnd, så jeg vet hvor tynnslitt man blir etter netter med lite søvn =) Liten trøst: Vi er mange. Klem fra
winneboo Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Hva med å prøve homeopat? Tydelig at noe plager jenta di. Jeg har hvertfall veldig mange gode erfaringer fra det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå