Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Hvorfor risikerer dere kropp og helse på disse reductil tabelttene? Kommer dere inn undere riktig BMI får dere de lovlig hos legen, er ikke BMI'n deres så høy så er det ikke meningen at dere skal bruke slike hjelpemiddel. Nå er de også på dopinglista ser jeg i et innlegg her, hvor mange tegn må dere ha før dere slanker dere på lovlig og ærlig vis? Syns det er ufattelig trist at dere risikerer så mye for kiloene deres. Har dere lest og funnet ut om bivirkningene eller er dere så naive som det virkersom dere er? Jeg har selv vært overvektig og gikk ned 15 kg ved hjelp av grete roede kurs, hva med å gjøre noe slik i stedet? Da får dere en varig vektnedgang, mer energi og en ny livsstil. Håper noen gidder å svare og forklare meg hvorfor de velger denne farlige veien.
KariMari Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Jada, jada, jada............. Hvis du leser lengre nedover, viser spesielt til innlegget "det jeg synes er dumt med slankepiller" av fedone, får du svar på det. Gidder ikke ta denne diskusjonen nok engang.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 "slanker dere på lovlig og ærlig vis?" Ærlig vis?? Er du fjorten år eller? Dakar!! Synes du de jukser....huffda...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Er du fjortis selv, anonym? Virker ikke særlig voksen i svaret til HI.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Helt enig. Overvektige vil gjerne ha lettvinte løsninger som en pille istedenfor å ta ansvar for sin egen helse. De vil gjerne gå ned i vekt uten å gjøre en innsats selv. Ikke rart alt av slankepiller bare øker i forbruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå