msom Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg lurer på om dere som bruker denne minipillen har fått en mnd-blødning? Jeg er godt i gang med 2. brettet uten noen. Leste om pillen at det kan være vanlig med både blødning og ikke, jeg lurer på hva dere har opplevd?. Har brukt minipillen Microlution før og da fikk jeg blødning hver 28-30. dag.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har brukt Cerazette i ca 6-7 måneder nå, og jeg har ennå ikke hatt en blødning.
Line_85 Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har brukt den i 9 mnd nå og har enda ikke hatt noe blødning..hm
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har brukt den i 12 mnd og har hatt en menslignende blødning i starten. Siden ingenting!!
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har gått på den i drøyt 3 mnd og har mensen som vanlig hver mnd. Har aldri blødd mye og gjør ikke det nå heller, varer bare 1-3 dager. Gikk på cerazette etter forrige fødsel og, da fikk jeg ikke mensen til bake...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå