Gå til innhold

tragiske lille meg :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har jeg løpt opp og ned trappene, vaska og stressa, prøvd for harde livet for å få satt noe igang...

Gikk så langt at jeg satte klyster da jeg var å dysja isted, men funka verken på ene eller andre måten;)

Nå har jeg bare lyst til å presse på magen slik at det plutselig skal komme noen vei :P

Samboer er syk, så blir ikke noe hjelp å få der :S

Jeg vet, tragisk..hehe :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. litt desperat eller??

Hadde selv termin i går, men fortsatt ingen tegn til fødsel de nærmeste dagene. Tror litt av slimproppen gikk i går da, men det er alt som har skjedd på den fronten.

Skrevet

Men du skal jo på dagtreff på fredag:) Nei, jeg forstår at du er lei, men vet du hva, jeg tror det smarteste er å slappe av. Viss du stresser det så ender du sikkert opp med å gå 14 dager over termin, og vi ønsker jo ikke å vente sååå lenge før vi får sett jentungen:)

Skrevet

hehe ja jeg ser for meg at jeg kommer til å gå over nå jeg :P

har jo fortsatt 1 uke på meg...har hørt at husarbeid skal kunne sette sving i sakene her...

Skrevet

Hehe, det kan det sikkert, men det viktigste er at du slapper av slik at du er uthvilt og klar NÅR hun bestemmer seg for å komme. La samboeren din ta husarbeid og slikt:)

Skrevet

han er syk og sengeliggende så tror ikke det er så bra heller...

Skrevet

Da lar du bare huset være rotete:)

Skrevet

men kanskje litt greit at fødselen ikke har starta enda, ville ikke tro at det er så mye hjelp og støtte å få i han hvis han er supersyk.

Skrevet

nei det er sant...har ikke tenkt på den enda:P

er bare så klar nå selv at det kan bare komme :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...