Gå til innhold

Ny her, jeg.. og lurer på alt!

Anbefalte innlegg

Først av alt; HEI!

Jeg har vært hos legen i dag, og det ble besluttet å sende henvisning til infertilitetsklinikken i Haugesund. Slutta på pilla for snart to år siden og fikk for ett år siden konstatert Pcos.

Men nå lurer jeg jo på alt mulig.. Legen ville starte nå, i og med at det er ventetid og sånn..

Noen som vet hvor lang ventetid?

Hva må jeg /vi gjennom før ivf?

Hvordan funker ivf?

Hva koster ivf?

Takknemlig for svar!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6831012-ny-her-jeg-og-lurer-p%C3%A5-alt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Velkommen hit! :)

Ventetidene tror jeg nok er litt forskjellig. Vi blir behandlet ved St.Olavs i Trondheim og her e det for tiden 6-8 mnd ventetid. Men dersom du velger å gjøre det privat, da er det ingen ventetid. Men det koster en del mer.

IVF e en litt omstendelig prosess. Men du finner informasjon om det på sidene til Hausken i Haugesund:

http://www.ivfhausken.no/behandlingstilbud.aspx?docid=159

Dersom det gjøres offentlig koster det opp til 15 000,-, privat koster det vel rundt 30-40000 tror jeg.

Hei

Velkommen hit:o)!!

Haugesund sykehus skal være veldige flinke, så da er du i gode hender. De har sikker en del informasjon de kan sende ut til deg, jeg fikk ihvertfall tilsendt mange gode brosjyrer fra St.Olavs i Trondheim,som vi tilhører. Jeg leste de om og om igjen hihi...

Husk å spare på alle kvitteringer for alle utgifter til medisiner, endel får du refundert( når det har oversteget kr.15 000,-). Også reiseutgifter og evt overnatting

Dette blir en spennende tid for deg og mannen. Husk å gjøre mange koselige ting ved siden av IVf også, da blir ventetiden lettere. Godt å ha positive ting å se frem til:o)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...