Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Noen som kan anbefale noen gode ullklær, og evt hvor jeg kan få kjøpt det? Har vært inne på nøstebarn sine sider, men det er så inmari dyrt der.... Må man ut med en slik sum om man skal ha gode ullklær til barna?
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg kjøper ull bodyer, ull stilongser, ull luer osv på Cubus.... Vet ikke hva det koster på nøstebarn sine sider, men hos cubus ligger en ullbody, stilongs på rundt 119,-.... Da har dem rosa, lyseblå, med eller uten striper, mørkeblå, cremehvite, hvite med brune hunder osv Jeg liker hvertfall ullklærne derfra veldig godt Dem er kløfrie også
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Så bra! Jeg har bare janus fra før av og det er litt dyrt i lengden. Skal prøve de fra cubus ) Takk for tips.
-carina- Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Vet ikke om Cubus har "vanlige" ullklær, jeg? For de jeg har sett har bomull på innsiden... Og det er visstnok ikke like bra som tøy som er ull "tvers igjennom"... (Men jeg bruker ulltøy fra Cubus selv, jeg altså!)
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Nå sitter jeg med en stilongs fra Cubus i fanget, og her står det 100% ull Fra merket Peanuts. Så jo, dem har 100% ullklær der
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Cubus har klær med bomull på innsiden og ull ytterst + at dem har reine ull klær.
tusseberta Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 Vil anbefale englebarn(nettbutikk), mye ubehandlet ull, kjempegod kvalitet og billigere enn blant annet nøstebarn sine ullklær.
tusseberta Skrevet 25. oktober 2006 #8 Skrevet 25. oktober 2006 Billig ulltøy har også sparkjøp, men de har vi ikke prøvd.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #9 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg synes ullklærne fra sparkjøp (av merket Tom&Trine) er helt greie! :-)
Vona Skrevet 25. oktober 2006 #10 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg er også veldig godt fornøyd med dem (Tom&Trine). Holdbare og billige er de også, 89 kr for body! Men obs, bodyene er små i størrelsen, så kjøp et nr større enn du hadde tenkt...
palia Skrevet 25. oktober 2006 #11 Skrevet 25. oktober 2006 har kjøpt safa sine ullstrømpebukser og ullbody på spar kjøp, var mye mykere enn tom og trine sine.. bodyene er kjempe gode så de er å anbefale... koster 99,-
Happy Ignorant Skrevet 26. oktober 2006 #12 Skrevet 26. oktober 2006 Enig med over her. Safa sine ullstrømpebukser fra sparkjøp er skikkelig bra. Er "formsydd" og sitter godt på foten også. Ellers bruker vi tom&trine bodyer fra sparkjøp og bukser uten fot.Har brukt dem på vesla her i over et år og er kjempefornøyd, billig og bra, og kule farger. Finlandshettene derfra har et lag med bomull inni, og de brukte jenta vår i hele fjor vinter og hun bruker dem nå.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #13 Skrevet 26. oktober 2006 Lindex har også gode, og rimelige ulltøy
Drangelina Skrevet 26. oktober 2006 #14 Skrevet 26. oktober 2006 det er tilbud på janus-ulltøy på Bogerud for tiden! Ulltøyet fra cubus med bomull innerst mister jo litt av poenget i og med at bomull blir kat når dt blir vått. Det er jo derfor man ska ha ull innerst.....
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #15 Skrevet 26. oktober 2006 www.krabaten.no synes de heller var ikke så dyre.. de har janus
løva Skrevet 26. oktober 2006 #16 Skrevet 26. oktober 2006 Har kjøpt på H&M de er tynne og gode. Koster 89,- tror jeg.
mamma77 Skrevet 26. oktober 2006 #17 Skrevet 26. oktober 2006 Joha ullklær på Babyshop er kjempegode! Nøstebarn tar seg kriminelt godt betalt, det er helt unødvvendig å betale så mye! På Fru Lyng har de også gode ullbodyer med silke i et fransk merke. Et tips: hvis barnet ditt har mindre søsken som kan/skal arve ulltøyet så ikke kjøp hvitt ulltøy fordi det alltid blir flekker på det. Eller- kjøp farge på Nøstebarn som du kan farge ullklær med! Tror prisen er på rundt 70kr.
Traveltobarnsmor! Skrevet 26. oktober 2006 #18 Skrevet 26. oktober 2006 Har hørt at nøstebarn sitt ull ikke kan vaskes i maskin, altså ikke på ullprogram en gang...synes det blir stress.( men sjekk gjerne om det stemmer) HM hadde veldig god pris på ull, men har ikke prøvd det. Janus sitt ull liker vi glod!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå