Gå til innhold

Dere som har Troll-dress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe denne dressen, men klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal ta med eller uten uttagbart fòr.

Har prøvd den med uttagbart fòr og synes det ble veldig knotete når hender og føtter ikke kom lett ut og jeg måtte inn å "hente" dem ut pga. de satt fast i fòret.

Ser for meg at det blir mye irritasjon.

MEN, da dressen med fastfòr koster det samme, er jo den med uttagbart fòr genial siden man har tre dresser i en.

Er så usikker nå og trenger mange erfaringer.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har med uttagbart for, synes det virker veldig lurt. Nå bruker han ulldressen under regntøy (vil ikke slite på dressen enda siden han ikke kan gå), og som du sier har man jo 3 dresser i en.. Hvis de i bhg vil, kan de ta på ulldressen først og ytterdressen etterpå hvis de synes det er vanskelig å ta det på sammen.

Men jeg har ikke praktisk erfaring, første året vårt med vinterdress.. :o)

Skrevet

Det er ikke superenkelt å ta dressen på. Da måtte man hatt glatt for` inni dressen, og dette er jo ullfor` som på en måte henger seg fast i klærne under. En 6 åring som kler på seg selv kommer sikkert til å sitte litt å dra den på seg, MEN synes dressen er helt genial.

Min 3 åring har den. Kjøp gjerne en str. større enn du normalt gjør.... Dressen kan snøres i livet......

Nå om høsten bruker 3 åringen dressen uten foret`. Mens de andre barna svetter i regnsklærne, har gutten min en høstdress. Om litt blir det inn med foret-og så vinterdress. Om våren tar jeg ut foret igjen- vårdress :-)

VELDIG PRAKTISK OG GENIALT :-)

Løp og kjøp......

Skrevet

Kjøp med uttagbart for! Du forlenger sesongen med flere måneder..

Skrevet

Det kommer vel an på hvilket behov du har. Er det fortrinnsvis vinterdress du trenger så må du jo uansett ha i fóret. Har du bruk for en tynn dress til våren og, er jo den med avtagbart fór genial. Også hvis du har bruk for ulldressen til å ha under regntøyet f.eks.

Skrevet

Synest dressen er enklest og ta på om vi tar på ulldressen først og så ta på dressen etterpå!

Men super dress! Vert kjempefornøyd gjennom mange kalde vintre, og i tillegg brukt mye på høst/vår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...