Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 ..vet ikke helt hvorfor, men føler at det er to på gang!! en gutt og en jente faktisk!! magen er veldig stor for å være 'bare' i uke 16, men ikke vet jeg.........noen som har 'følt på seg' tvillinger?
plutseligbolle Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Hadde vært litt gøy med tvillinger! Jeg har tenkt på det, men tror jo ikke det er så stor sjans. Men det blir spennende på ultralyden. Jeg blir 34 år før barnet kommer, og vil gjerne ha mer enn en. Så hvis det kom to i slengen hadde jeg jo vært ganske godt i gang! Livmora er litt større enn normalt, men det skulle visst være normalt. Og vi hørte hjertelyd to steder men jeg går ut fra at det var knerten som var på spasertur.
**My little Miss drama and I** Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Nei har ikke det, men har du bilder av magen da?! jeg er også i uke 16 kan jo sammenligne da;)... har også mye mage da... men tvillinger, artig visst det hadde vært det?!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Må få vite om det blir to på deg, tror jeg og venter 2:)
susan Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 eg og følte tidlig på meg at det var to i magen.alt var liksom dobbelt av dei andre svangerskapa mine.var til legen i veke 12 og han tok en ul av meg pga at eg var so plaga i bekkenet.der var dei..begge to i full vigør..no er det berre og glede seg:)
En liiiten til. Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 Hvis du er veldig kvalm og kaster opp ofte så kan det jo være tvillinger.Det sies at det er et typisk tegn,det var det iallefall for meg!! Jeg hadde ingen aning om at det var tvillinger i magen før ultralyden jeg!Kolleger og slikt spøkte med det da+at det er tvillinger i familien+at jeg var ganske stor,men jeg hadde ikke vært gravid før så kunne heller ikke sammenligne med tidligere svangerskap.Lykke til,det er gøy med tvillinger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå