Gå til innhold

Noen som har begynt å rulle enda?


-carina-

Anbefalte innlegg

To dager på rad nå har Jonas rullet seg fra magen over til ryggen... Han ser like forskrekket ut hver gang det skjer, så vet ikke helt om det er med vilje, da!

Noen av deres som har begynt å rulle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min gutt, (født 30.juli) har rullet fra mage til rygg to ganger. Første gang for en mnd siden og andre gang i dag. Men jeg tror det er hodet som ennå er for tungt, så han mister balansen og ruller rundt. Ligger der med store øyne når verden plutselig snudde seg haha. Tror de er for små til å rulle med vilje. Vil også ha det til at de ikke kaller det rulling før de går fra rygg til mage. Det kan ikke skje ubevisst. Men ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa vår ruller fra magen til ryggen, og fra ryggen til sidene, har gjort det et par uker nå. Fra rygg til sidene gjør hun hver dag, men fra magen til ryggen har vært en 3 ganger ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gjorde også dette for noen uker siden, trodde da at det var helt tilfeldig og la han tilbake på magen, men han gjorde det bare igjen og igjen (optil 8-10ganger) tippet over på siden og vrei hofta rundt (det var nok bevist) og lo seg ihjel hver gang:-)

Fikk det faktisk på video på mobilen! Sett på det mange ganger i ettertid og fant ut at det var delevis bevist og litt ubevist!

Han gjorde det ikke igjen før i dag! Og da så det ut som om det var med vilje for han virkelig hev seg rundt, hihi:-)

 

men er jo litt vanskelig å si:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oda rullet rundt fra mage til rygg for første gang i går, jeg ble helt paff for det kom helt plutselig. Det var tydelig noe hun ville fordi hun ikke liker å ligge på magen. Hun har fått det til noen ganger etter første forsøk, men tidligere idag fikk hun det ikke til og ble illsint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oda rullet fra mage til rygg da hun var 3 mnd og 2 dager. Tidligere har hun bare kommet seg fra mage til siden. Også hun gjør det når hun ikke vil ligge på magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går rullet Karsten fra mage til rygg tre ganger rett etter hverandre. Men jeg tror ikke han egentlig mente det, han begynte nemlig å gråte hver gang han havnet over på ryggen...

(Egentlig rart, for han er ikke noe glad i å ligge på magen, skulle tro han ble fornøyd med å havne over på ryggen?!) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke begynt helt enda, men det er nok ikke lenge før :)

Ligger på ryggen og kommer langt over på siden, men ikke helt rundt. Ligger på magen og er på god vei over, men mangler litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag rullet Lukas for første gang! Han var hos bestemoren mens jeg var på trening, så fikk selvfølgelig ikke sett det :(

Hun hadde lagt han på magen og snudd seg for å lage middag, da hun snudde seg tilbake lå han på ryggen med et stort glis :)

Om det var bevisst eller ikke vet jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per har begynt å snu seg fra ryggen til magen. Første gang så jeg det ikke, men nå har jeg sett hvordan han får det til; han bruker hodet for å komme seg over på magen. Liten raring...Han har rullet fra magen til ryggen også, men det tror jeg han gjorde fordi han ikke klarte å holde seg på magen lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg la henne på rygg på teppet og minuttet etter lå hun på magen. Så ble jeg værende og kikke. Så tippet hun rundt på ryggen igjen. Dette er tre uker siden. Hun har rullet en del siden da...

Snart blir det vel kryping også....

Ut å kjøpe trappegrind ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...