torborg Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Naa har poden her funnet ut at han kan reise seg i sprinkelsenga og star der i morket og graater. Er saa redd for at han skal falle ut.....men det er naa paa nederste hullet. HAn bare reiser seg opp igjen saa fort jeg leggern. Noen som har noen tips.??? Har er stort sett grei og legge, han sovner med en gang.
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Så sant han ikke er kjempe lang så faller han ikke over, er han gammel nok til å klatre så er det lurest å bytte ut sprinkelsenga med ei vanlig ei. For at han ikke skla greie å reise seg kan du ha p åhan babysafe. Men jeg ser for meg at han blir ille forbanna når du gjør det nå etter at han har funnet ut at han kan stå i senga...
torborg Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2006 hmm han er kun 8.5 mnd , saa en vanlig seng ville han rulle ut av! j tok av den polstringa rundt hode omeraadet siden det var den han dro seg opp etter. men naa liggern m hodet trokka inn i sprinklene. stakkar.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 det samme problemet har vi med sønnebn vår,og han sovner til slutt. men vi går å legger han ned igjen inni mellom så da går det greit;) flytter han etter på så han ligger ordentlig..
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Ikke lett, men han faller nok ikke ut av senga da. Tror jeg hadde prøvd med babysafe jeg dersom det blir slik at han gjør det hele tiden og sovner ikke. Blir nok litt hyling da også, men han finner nok raskt ut at det er du som er sjefen og at han skal ikke stå i sengen men ligge og sove.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå