Gå til innhold

Elli-karimelli.....

Norwegian by injection

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen gikk det i Vegas? Venter spent på svar :-) Klem fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld Karamelli ikke karimelli, litt jettlaged!!!!

Skrevet

Hallooooo! Har venta på deg, jo! Er som regel ikke innpå her på kveldene,så vi går vel om hverandre nå!

Har du nettopp kommet hjem,eller? Du har kanskje skrevet noe om turen et annet sted,så skal lese rundt litt før jeg spør for mye!:-)

Vegas var dritkult! Skulle bare ønske vi hadde hatt litt flere dager der,rakk jo ikke over alt!(fikk med det viktigste da,gifta oss og kjørte thrill-rides i Stratosphere på natta,hi-hi!)

Jeg har skrevet referat til ei inne på bryllupssidene,skal lete frem linken til deg,om du gidder å lese,er litt langt! Sånn:

http://www.barnimagen.com/forum/thread/6622384

Vi skal definitivt tilbake dit,men da vil vi dele opp ferien litt,dra innom NY,Florida,Cali osv osv. Ble litt lang flytur,så får legge det opp litt annerledes neste gang! Blir vel uansett leeeeenge til,har brukt opp reisebudsjettet for flere år fremover nå. Vi hadde jo et helt friår også, der vi bare suste rundt i karibien,kom hjem nå i sommer!

Nå er du vel både brun og lekker,antar jeg! *misunnelig* Og klar til ny runde i høyet også! Hvor langt i syklusen er du kommet nå? Hadde antatt ikm på tirsdag,men ingen TR enda. Orker ikke teste,for hu dukker vel opp som vanlig! EL kan jo ha kommet litt senere enn normalt,siden det var i den tida vi var i Vegas. Jetlag,stress,nervøs,opp ned på døgnet osv. Har ikke tempa eller testa denna mnd pga at vi skulle til LV,ville bare blitt stress da.

Åssen har du det sånn ellers da? Var mannen med deg til Miami,eller har dere hatt lykkelig og het gjenforenning,hi-hi?!

*klem*

Skrevet

Sjekka det andre innlegget ditt,og ser jo at du må kommer med en nærmere beskrivelse av turen! Hva har du gjort? Hva har du shoppa? Hvor har du shoppa? Mine penger røyk på Victoria's Secret :-) Alene med 2 små barn på flyet må jo være et mareritt! Var de snille da,eller ble du hat-objekt på flyet? (tror desverre jeg er en av dem som sukker høyt å glor stygt på småbarnsmødre på buss,tog,fly og restauranter....,endrer seg vel når jeg sitter der med en skrikerunge selv!)

Skrevet

Hei Hei!!! Så koselig at dere hadde en fin tur og gratulerer så mye med bryllupet!!! Hva sa familien deres når de fikk greie på the good news? De ble vel overrasket, ikke sant? Syntes det var utrolig kult og tøft gjort av dere, jeg :-)

Åssen går det med IKM? Så spennede, høres veldig lovende ut!!! Skal du teste snart? Hos meg er det ikke fullt så lovende, mannen min er i Kina fram til 1/11. Jeg har EL ca. 30/10. Bad timing :-( Må nok vente en stund til før vi kan prøve igjen. Menmen, jeg har nok å tenke på med de to englene mine, (not) hehe :) Turen gikk egentlig veldig fint! Heldigvis er ungene mine vant til å fly langt og synes det er gøy. Begynte å reise med ungene mine til USA når de var bare 6 uker gamle! Det er mye lettere nå at de er snart 6 og 7år.

Ja, det ble mye shopping på meg, det var ikke til å unngå. Jeg er avhengig. Gikk helt amok :( Victoria's Secret, BCBG, Bebe, Express, Zara, Macy's, Nordstrom's, Neiman Marcus. You name it, I've shopped it. Ble endel julegaver og ting til mannen og barna. Må nok hvile kortene en stund framover nå, hehe! Uff da, jeg får dårlig samvitighet nå!!! Det blir lenge til neste gang :-)

Det høres ut som du og mannen din er like reise syke som oss, jeg elsker å reise, bruker gjerne alle pengene mine på nye turer. Jeg har tydligere vært flyvertinne og blir ikke kvitt reiselysten. Må alltid ha en tur på lur, hehe. Neste blir England, skal feire jul sammen med familien min der. Gleder meg... ja, nå skravler jeg fælt her... gleder meg til å høre fra deg. Klem...

Skrevet

dytter :-)

Skrevet

Hallais! Takk skal du ha,og velkommen hjem igjen!

Så hærlig med all den shoppinga da!:-) Får nesten litt sånn angst når jeg skal ut i fremmed by å shoppe,ender ofte opp med ingenting!(men nå er jo du godt kjent over there,så kan tenke meg kortene gikk varme, ja! :-)

Og barna dine som er så flinke på flyet da! Nå er de jo over den værste alderen og da,så litt dvd og snop er vel nok til å gjøre de til små engler noen timer iallfall!;-D

Foreldrene våre trodde ikke på oss først da vi ringte dem,men da de fikk summet seg litt ble de veldig glade! Pappan min erter meg,og går rundt å kaller meg Fru XXXXXX hele tida,føler meg som ei gammel kjærring,ha-ha! Er på besøk hjemme hos foreldrene mine ei uke,og her har vi snø og minusgrader,hurra! Har ikke hatt vinter på halvannet år,siden vi var i Karibien ifjor! Hundene synes det er SÅ gøy med vinter,de stortrives på tur! Var skikkelig koselig igår kveld,med glittrende snø som knaket under føttene,stjerneklart,kaldt.... Fikk skikkelig julestemning!

Vi elsker å reise, ja,og håper vi skal få til å gjøre det ofte i fremtida. Hadde vært stas med eget firma eller noe,slik at en kunne ta seg fri litt nå og da,og kanskje ta jobben med seg litt hit og dit!

England i jula blir sikkert kjempekoselig. Har du familie der også da???

Kjipt at mannen din har stukket til Kina mitt i EL-tida,men du kan jo se på det sånn at det er sikkert kjempetungt å skal ha en nyfødt i slutten av juli,er jo så varmt da! Likegreit å vente et par måneder til! Hadde selv lyst å føde første kvartalet i året,så rekker man komme litt til seg selv,trene litt o.l før sommern kommer,men... Ettersom dette har tatt tid for oss,så tar vi til takke med hvilken termindato som helst! Hadde jo IKM nå på tirsdag,men har ikke skjedd noe enda,så har jo et pittelite håp,selv om jeg er forberedt på å bli skuffa! Tørr ikke teste enda, jeg! Denna måneden har jeg jo ikke tempet eller testet EL,så kan jo være at den ble forskjøvet litt da vi reiste til Vegas... Har en brennende følelse i livmora,og litt stikninger,så er hele tida redd for at TR skal komme!

Er visst like flink til å skravle,men men:-)

Ser ut til at vi har litt forskjellig bim-tider,jeg sitter mest her på dagtid. Nå kommer mannen min hit i helga for å hilse på sine svigers,så jeg er nok ikke tilbake her før mandag.(men er her frem til i ettermiddag da)

*KJEMPEKLEM*

Skrevet

Holder denna oppe noen timer til, jeg:-)

Skrevet

*dytter bare litt igjen* Jetlag er fæle greier;-)

Skrevet

Hei! Nå er det midt på natta og jeg får ikke sove, er lys våken... uff så kjedelig!! Jeg har vært på farta heledagen, har ikke vært her på bim. Nå er jeg i Oslo hos en venn. Vi var på Pink konsert med døtrene mine ikveld! Det var utrolig bra!! Jentene koste seg... De elsker pink og musikken hennes! Var veldig spent siden det var en ordentlig konsert, men det gikk bra.

Ja, jeg har en del familie i England og skal feire jul med tanta mi.

Det var bra det gikk så fint med foreldrene deres, skjønner godt at de ble overrasket! Hvor er du? Opp i nord et sted? Høres utrolig koselig ut, det er veldig gøy med snø, selv om jeg er en summergirl :-)

Åssen går det med IKM? Noe tegn til tanta? Høres ut som du har graviditetsymtomer. Det kan hende at det klaffet denne pp pga alle disse tingene som du IKKE gjorde. Kanskje du fokuserte mere på bryllupet og ikke på en graviditet og det kunne gjort deg mere avslappet og derfor ble du gravid! Uff, unnskyld mener ikke å få deg til å håpe... prøver bare å tenke positiv for deg!! Skjønner godt at det må være vanskelig etter mange mnd. med prøving. Jeg håper virkelig det klaffet for dere denne pp! Så romantisk det hadde vært :-)

Skal prøve å legge meg igjen, må få krefter til en ny runde med shopping på Ikea imorgen, hehe.... DON'T SAY IT, I KNOW.....I DO NOT NEED TO BE SHOPPING! Avhengig.... I'm bad, really,really bad!!! Bra jeg har tid til å gjemme alt før mannen min kommer hjem!!! God natt og klem fra meg :-)

Skrevet

Hei hei!!! Nå er jeg hjemme fra Oslo turen! Må si at jeg var veldig flink idag, brukte veldig lite penger på Ikea :-) (har litt å gjøre med at jeg ikke har noe penger igjen på kortet, hehe)

Uff, er litt små deppe ikveld, jeg :-( Kjenner at får EL snart, masse slim og litt vondt og ingen mann (mine ofcourse) i nærheten. Kjedelig. Liker ikke å være alene på en lørdags kveld uansett, men særlig når EL er på vei, and to top it off så får jeg ikke sove på nettene. Uffda... nok om meg. Du da? Åssen går det meg deg? Er virklig spent for å høre hva som skjer med deg. Krysser fingrene for deg! Nå er det din tur. Klem...

Skrevet

Dytter denne før jeg legger meg :-) God natt!!

Skrevet

Hei og gò-morgen! :-)

Har oftest helgefri fra bim,såda tar det litt tid før jeg får svart! Er oppe hos foreldrene mine ei uke,som sagt,og nå i helga har mannen min også kommet på besøk!(han sover enda,og jeg er aaaaltfor våken nå,så tenkte jeg skulle inn hit å snoke!

Så flink du var som tok det rolig på IKEA da! *klapp klapp* (men som du sa,er vel grensa som er nådd,kredittgrensa....!) Jeg hater IKEA,det er alltid så fullt av folk,og helt umulig å finne tilbake til samme sted 2 ganger uten å lete i en time først! Pjuh! Må sikkert et par runder dit jeg også,når vi endelig får kjøpt oss hus! Skal leie ut leiligheten vår i Oslo sentrum da,og da får møblene stå igjen. 5.etasje uten heis,så er glad vi slipper å bære på de!

Bor dere langt unna Oslo,forresten? Vi leter etter hus et stykke utenfor,men kke noe bestemt sted,egentlig. Har et par favoritter,men who knows!?

Nå sto hunden min opp(han sover i senga mi) Han labbet ut i snøen,men kom fort inn igjen! Får gi han litt mat,han spiste ikke igår,for han var syk og kastet opp og greier:-( Er i storform idag da!

Jeg får vel dytte litt på denne iløpet av dagen,om jeg er innpå en snartur,men regner ikke med jeg dukker opp før imorgen.

Må kjøre til flyplassen ikveld også,med mannen min(som reiser tilbake til Oslo nå,og jeg er ikke så glad i å kjøre på vinterføre de første dagene:-( Var kommet mere snø inatt,så nå er det skikkelig hvitt overalt,15-20 cm ca.

Og ingenting har skjedd enda ang ikm,så det kan jo være en liiiiiten sjanse for at det har klaffet,men vil ikke teste enda!(har tester i Oslo,reiser ned onsdag kveld,så får kanskje ta en på torsdag da,om jeg våger!)

Veldig kjipt at mannen din er borte nå,er jo superfrustrerende når man VET at man EL! Håper at kroppen din holder bittelitte lengre på egget,sånn at mannen din kan rekke det! Uansett går månedene egentlig ganske fort nå mot jul,så før du vet ord av det er det ny EL igjen!

Er dere igang å forberede halloween eller? Regner med du har tatt vare på tradisjonen hjemmefra:-) Har liksom ikke kommet like langt her i Norge med sånt enda,men det blir litt mer for hvert år som går!

*klem*

Håper du fikk sove inatt,forresten,ser du var oppe sent!

Skrevet

Hei elli :-) Ååååh så spennede for deg nå, har en skikklig god følse for deg!!! Jeg håper det klaffet nå for dere denne pp. Jeg er veldig imponert av hvor rolig og behersket du er. Du høres ut som en veldig fornuftig person. Egentlig helt motsatt fra meg. Jeg er veldig hissig og urolig. Klarer sjeldent å slappe av. Bra vi er forskjellige her på bim. Da har vi mye vi kan lære hverandre :-)

Jeg bor i Skien. Idag har vi pyntet huset til Halloween, kjøpte masse pynt i USA... ungene er helt i hundre. Så gøy at dere er på jakt etter et hus... det er utrolig spennede med eiendom, synes jeg. Er stadig i på Finn.no for å kikke etter boliger, hytter, leiligheter. Vi har ikke tenkt å flytte, men har bare lyst på en hytte ved sjøen.... tror nok vi må vente noen år til og se åssen det er med pengene :-( Dere beholder leiligheten i oslo, da? Kjekt med leie inntektene. Fyttig så dyrt det er i Oslo, Hvor har dere tenkt dere hus? Gleder meg til når du er tilbake.... klem...

Skrevet

Ciao bella!

Tjaaa,rolig og behersket.... Er iallfall ganske tålmodig. Og når det gjelder dette baby-lagingsstyret har jeg vel blitt mer rolig etterhvert. Regner egentlig nesten med prøverør eller noe sånt,siden det har tatt tid for oss,derfor er jeg temmelig avslappa nå. Tror egentlig at TR dukker opp idag,våkna av noen dumme velkjente smerter i morges:-(

Egentlig er jeg alltid litt smånevrotisk for ting,stresser litt mtp tidspunkt o.l,liker å være ute i god tid og sånn. Mannen min er helt motsatt,drar aldri før i siste liten når han skal noe. Jeg går bare rundt å stresser og springer på do i ett sett om jeg skal fly et sted,vil bare komme meg avgårde til flyplassen i god tid,mens han så vidt rekker flyet! Da jeg var liten nekta jeg å gå på skolen om jeg risikerte å komme et minutt for sent!

Så kos å pynte til Halloween:-) Skulle gjort det om vi hadde barn,men akkurat nå har jeg bare hunden min,og tviler på at han synes det er like stas!

Er i grunnen drittlei av Finn.no,tror vi har sett på flere tusen hus,og ikke funnet noe enda! Har et par vi skal se på nå i uka da,håper et av de kunne være noe for oss! Har hatt 2 hus vi virkelig har likt(som vi også kan ha råd til da,er jo mye fint på Bygdøy til 20 mill.,men..) Det ene kunne vi ikke by på for da hadde vi en seilbåt til 2 mill. vi ikke hadde fått solgt enda,og det andre bydde vi på,men det kom over den grensen vi hadde satt oss:-(

Har egentlig ikke et bestemt sted vi ser på,men det bør ikke være så veldig langt unna Oslo,for mannen min jobber på Skøyen. Vi har sett på Slattum/Nittedal,Rasta(lørenskog), Asker,Bærum, Slemmestad, Lommedalen,Gjerdrum osv osv. Vil jo helst ha noe som ligger litt usjenert,nær marka og helst ikke så langt til sjøen(vi er båt-folk),men skal man ha det i rimelig nærhet til byen,så koster det jo litt! Jeg har enda noe igjen av utdannelsen,så vi har bare hans inntekt enn så lenge,så da setter vi grensa på 3 mill.,evt 4 mill om det er utleiemuligheter. (vil jo helst ha råd til båt også)

Har sett masse fine hytter på Finn.no,men med èn gang man kaller det for fritidsbolig skyter prisene i været! Vil dere ha hytte nært Skien da,eller? De blir jo mer brukt om man ikke må kjøre så langt. Er jo masse flotte plasser nedover mot Sørlandet,men det er jo også dyrt,desverre! Kanskje det ramler ned en lotto-million eller to i postkassa deres til jul,hi-hi!

Åssen gjør dere til jul,forresten? Har dere amerikanske eller norske tradisjoner? Dere kanskje blander litt av alt? Har alltid vært så fasinert av amerikansk jul,dere gjør det litt mer storslått enn oss her i lille Norge! Hadde vært gøy å reise til US en gang i jula,bare for å se forskjellen:-) Vi var jo ute å reiste sist vinter,så da feira vi jul på Tobago. Der var det ikke mye julestemning,der! Tror knapt de brydde seg om jul i det hele tatt!

(er skikkelig vnter her nå,så ble litt vel opphengt i jul og sånn!)

*KLEMMER*

Skrevet

Hey elli-girl :-) Åssen går det med deg? Har slemme tanta banket på døra? Håper virkelig ikke det, altså! Krysser fingrene for deg forsatt :-)

Måtte ler av din beskrivelse av deg selv !!! Du er jo klin lik meg jo!!! Og mannen din er klin lik min....Herregud, så forskjellige jeg og mannen min er. Det er kun jeg som kontroll i huset. Han har hatt så mange utrolige episoder siden vi har vært sammen.....reist på flyplassen uten pass !!! En annen gang skulle han til kina og viste ikke han måtte ha visum, måtte ordne det der nede på flyplassen i kina.. det tok mange timer!! ....Han har blitt frastjålet alt på gutteferie!!! Herregud så rørete han er. Helt utrolig synes jeg at det går an !!!! Ja, ja vi er veldig forskellige :-)

Vet du hva? Hehe *ler* I USA så jeg at de hadde Halloween kostymer til hunder...Kan hende at hunden din hadde likt å kle seg ut !!! Just kidding!!! Det er kanskje litt OVER THE TOP!!!!

Så spennede med hus da!!! Oi oi, ja det er kanskje dyrt i Oslo området! Det er mye billigere her nede i grenland, kan egentlig ikke sammenlige prisene. Det blir galt!! Vi har en liten båt som vi bruker på sommeren... jeg har selv vokst opp med båter!!! Pappaen min eide en marina i Florida. Så vi har alltid hatt flere båter, reiste hver sommer ned til The Keys en båt!! Det var flott, elsker båtlivet!!!

Vi har lyst på hytte i nærheten av Bamble kysten eller Kragerø. Må bare få inn litt kroner først, hehe!!! Det er ikke bare bare, men vi jobber med saken.

Vi ferier en litt blandene jul !!! Det er tradisjoner som jeg insiterer på at vi har og det er ting som han skal absolutt har også!!! Så det er litt 50/50. Give and take, vetdu!!!

Må spørre litt om deres Kariben tur.... Åssen var det? Hvor var dere? Hvor lenge var dere der? Hørtes ut som dere var borte ganske lenge!!! Stemmer det?

KLEMMER TIL DEG....

Skrevet

Fyttig faen.... excuse my french.... måtte bare fortelle om mannen min nå.... Ler meg ihjel, klarer nesten ikke å skrive....tisser snart på meg!!!!

Som du vet så er han i Kina, fikk akkurat melding fra han.....han har ganske mange lange hår på øyebrunene sine...han bestemte seg for å gå til en slags spa der borte for å klippe eller stusse de bort, noe han hadde aldri gjort hjemme. Han er ikke akkurat den femmi typen. Men så tok hun dama helt av... tok nesten alt av håret...han sier at han ser ut som en jente eller homse!!! Han ser visst ikke ut i trynet....så j...lig typisk han...Ler meg ihjel....tror ikke det blir noe sex når han kommer hjem.... just kidding!!! Morsomt.....

Skrevet

Dytter denne opp... legger meg nå :-)

Good night, sleep tight, don't let the bed bugs bite.

Skrevet

Ha-ha-ha,holdt på å pisse på meg av den spa-histori til mannen din! Hi-hi,synes jeg ser han,SÅ lekker med strek-øyenbryn! Kanskje han kan ta over for Terje Schrøder i Great Garlic Girls,tji-hi! ;-D

De bed-bugsene biter som fy,forresten! Når jeg er hjemme på besøk sover hunden min i senga,så har sikkert en hel drøss med bugs som kravler rundt ;-) Når jeg er borte fra mannen min er jeg litt redd for å sove alene,så har alltid hunden min ilag med meg. Er så redd for spøkelser og sånn... Tror forresten ikke han hadde godtatt å gå i kostyme,han er jo tøff Boxer-gutt på 10 år,hi-hi! Har noen kjempesøte bilder av hunder i halloween-costumes,men de er ikke linka til noen nettside,så får ikke vist dem frem!

Vi var ute å reiste i 1 år med seilbåten vår. Fra Norge til Karibien og tilbake igjen. Var vel innom de fleste av øyene fra Trinidad og opp til Anguilla. Kjempegøy! Så deilig med varme(ok,litt FOR varmt til tider da!) og deilig vann! Savner det å kunne bade hver dag,og slippe sko. Hater å gå med sko,føttene skal være bare!:-) Skjønner godt at du koste deg i Florida! Har alltid hatt så lyst til å besøke The keys:-) Hadde vi hatt enda et halvår eller no kunne vi sikkert ha seilt dit,men tida strakk ikke til,desverre. Var flere andre steder jeg kunne tenkt meg å besøkt der,men man måtte liksom prioritere noen da,og ta hensyn til orkansesongen og sånt.

Nå har vi solgt båten,så er båtløse og det er kjedelig:-( Skal kjøpe ny da,men det blir definitivt motor-båt,gidder ikke den seilinga mere nå! (men det var digg å bo i båt i Karibien da,hadde god plass(48 feet) og ganske ny båt,så hadde det veldig flott! Så digg å bare kunne stå opp om morgenen og hoppe rett i havet! Ahhh! *drømme drømme*

Mannen min smådrømmer litt om egen marina,forresten,så han hadde nok blitt veldig misunnelig på pappan din!

Kjempefint område der dere leter etter hytte da,skulle gjerne hatt noe slikt vi også,men tror heller vi legger pengene i båt,da trenger vi ikke egen hytte.Vi begge kommer fra kystbyer(i hver sin ende av landet),så har jo foreldrene våres hus og hytter ved sjøen begge to,samt at foreldrene mine har ei fjellhytte der vi kan leke med snøscooter på vinteren! Men er jo litt stas å ha noe eget da,slippe å alltid måtte låne...

Skal på visning i slutten av uke på et hus på Slemmestad(nær Asker),er veldig spent på åssen det er! Gleder meg veldig til å få hus,da kan jeg endelig flytte ned hunden min!(vil ikke ha han midt i byen i ei lita leilighet)

Fortsatt ingen TR,så nå er jeg isåfall nøyaktig 5 uker på vei,dersom det skulle være noe da... Tror jeg skal teste på torsdag!

Så kjipt dette med mannen din,i Kina og alt når du har løpetid:-( Du får be han bestille reisene sine etter syklusen din,så dere ikke misser flere sjanser:-) Hva jobber han med siden han reiser så mye?

*klem*

Skrevet

Hei hei!!! Nå er jeg her, endelig... har jobbet som en idiot idag for å få alt i orden til når mannen min kommer hjem...måtte rydde vekk alt nytt som jeg har kjøpt :-) Mannen kommer hjem sent ikveld...han blir nok voldtatt ikveld uansett klokkaslett, hehe!!! Har et lite håp om at EL er forsatt igang!!!

Og du lille venn, er så spent, jeg tror at du er gravid, unnskyld, men hvorfor ikke? Synes du fortjener dette :-) Jeg er på jobb på tors., men med engang jeg kommer hjem så slår jeg på data'n for å se åssen det gikk.....Gleder meg til å si "Hva hva det jeg sa?" :-)

Ååååå så spennede turen deres hørte ut som.... Det høres liksom ut som en drøm....noe alle kunne tenke seg, men ikke tørr. Åssen fikk dere det til? Har liksom tenkt tanken men tror ikke det er mulig å få til...hus, jobb, penger ikke minst....det måtte ha kostet en formue!!!!! Så utrolig kule dere må være!!!

Skjønner at du synes det er deilig å sove med hunden når mannen er borte, jeg og jentene mine ligger i samme seng når mannen er borte...heldigvis har vi en king size seng fra USA. Mannen er mye borte med jobben, neste uke skal han til Brunei :-( Har egentlig ikke lyst å si her på bim hva han driver med pga sikkerheten. Sier bare han jobber med forsvaret. Håper du forstår? Crazy Times, vetdu, Terrorisme og greie.... Håper du er her nå :-) Klemmer fra meg......

Skrevet

Jeg er her jeg,vettu! :-)

Oi oi,spennende kappløp mot tiden nå,altså! Håper at egget bruker litt ekstra god tid denne gangen,slik at dere rekker en runde før det er over:-))) Krysser fingrene for at det klaffer,selv med tidspress! :-)

Godt jobba av deg å fjerne alle nye flotte ting før han kommer hjem da,han ser nok ikke like positivt på all shoppinga som deg! They never do!

Så ekstra secret yrke for han,det høres veldig spennende ut,ble nesten litt misunnelig! (min jobber i den kjedelige databransjen...) Du trenger ikke si noe mer,det finnes jo gærne folk overalt,også her inne!)

Den turen ble bestemt ganske kort tid før vi reiste. Det var en drøm mannen min hadde fra før vi møttes,og han og kompisene hadde begynt å planlegge,men de backa ut en etter en,så da var det bare han igjen. Da vi møttes,ble gravid,og mistet iløpet av få måneder,bestemte vi oss for å dra avgårde vi to. Det var liksom nå vi hadde sjansen,i ettertid ville det bli mer tungvint å reise,med barn,dyr,hus osv...

Han og en kamerat eide en leilighet sammen som de leide ut,og de solgte den den sommeren vi skulle reise,så overskuddet hans der gikk til turen! Vi leide ut den leiligheta vi/han bodde i med 10 mnd. kontrakt,lånte hele summen på båten(2 mill,inkl. utstyr) og så bare la vi ivei når sommerferien gikk mot slutten! Han sa opp jobben,men ble omentrent lovet ny jobb i samme firma når vi kom tilbake,så var rimelig sikker på at det ordna seg,og det gjorde det!

Foreldrene mine hadde hunden min hjemme hos seg(der bodde jeg forresten da,etter å ha flyttet hjem igjen fra Sverige året før),men han var vel det som gjorde det værst med å reise! Var tungt å ikke se han på så lang tid:-(

Vi passa litt på pengeforbruket,men levde godt og hadde akkurat nok til å klare oss helt hjem før det var slutt på kreditten,he-he! Alt er nå dekket etter å ha solgt båten,så nå har vi bare gjeld på ca. 2 mill.,istedet for 4!!!!!(føles straks bedre,selv om vi ryker på en ny smell når vi kjøper hus!)

Vi møtte flere som hadde med barn,så det er fullt mulig,men krever jo litt lengre planlegging enn et par måneder da:-) Det handler egentlig bare om å gi faen og hoppe i det,gå litt crazy rett og slett! Man lever bare en gang!

Synes jo at du er litt crazy som ga opp livet hjemme i sunny-Florida og flytta opp til kalde kjedelige Norge! Dere har ikke vurdert å flytte over dit en gang da?

*klemmer*

Skrevet

Hey chicky.... Nei, jeg var ikke crazy, dum bare, eller crazy in love!!!! Det er derfor jeg flytta hit..LOVE!!! Tenkte det samme som deg..You only live once og om det ikke funka så kunne jeg flytte hjem igjen, Simple as that!!! Men det ble oss...og pga jobb så ble vi her...angrer egentlig ikke, Norge er et kjempe flott land og jeg føler meg nesten norsk!!

Er du fra Sverige, opprinnelig? Bare lurte!!

Så kult...tenk dere kommer alltid til å ha de flotte minnene om turen deres...det er verdt utrolig mye!!! Mannen min og jeg reiste mye sammen før vi fikk barn...Jeg var flyvertinne og han var med meg på mange turer...Hong Kong, Sør-Afrika, LA, San Fran, Jamaica....You name it :-) Er sååå glad for at vi opplevde så mye sammen før vi "settled down". Den tida sammen får du ikke igjen før om mange år....

Åssen har du det? Kjenner du noe tegn til tanta? Er så spent!!! Tror det blir en "Looooove child" på dere, hehe....eller Vegas baby!!!! Håpe håpe.

Klem.....

Skrevet

Ja,man må bare følge hjertet noen ganger :-) Så bra at du tok en sjans,Norge ville vært fattigere uten deg her! :-) Og du er jo dødsbra i Norsk rettskrivning! Synes også Norge er et godt land å bo i,vi har alle rettigheter,god økonomi,et bra helsevesen(ok,ikke alltid,men stortsett har vi det bra) og man trenger ikke gå rundt å være redd for å bli saksøkt for alt mulig! Men må si at det er deilig å reise fra Norge iblandt også,se mer av verden! Håper vi får til å reise masse i årene som kommer også! Må jo ha vært kjempespennende å være flyvertinne,selv om det sikkert var litt stress også! Hadde lyst til det da jeg var liten,men endte opp med fysioterapi istedet!

(Jeg er forresten fra Norge,men bodde i Sverige 3,5 år)

Fortsatt ikke tegn til TR :-) Tester vel på torsdag eller noe!(om jeg ikke får nerver!)

Håper at mannen din er opplagt til en liten runde når han kommer ikveld,hadde vært gøy om det klaffet nå! :-) Jentene dine blir sikkert overlykkelige over å bli storesøstre! :-)

Nå venter tv'n på meg snart(er tv-slave!),skal se alle de gamle traverne av komedieserier fra US nå,hi-hi!

*KLEM*

Skrevet

Åååååhhh så koselige ord, takk takk. Studerer du for å bli fysioterapout (stavefeil)? Så spennede...det tar vel mange år, ikke sant?

Uff, stakkars deg, nå har du et stort press på deg fra oss jenter...ser alle maser på deg, inkludert meg!!! Men det er bare godt ment. Alle her er såååå spent på deg. Gleder meg til tors.!!! Du må jo ha en liten "mage" følse, hehe??? OK, nå slutter jeg, sorry......

Kos deg foran Tv'n kveld....snakkes imorgen. Klemmer......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...