Gå til innhold

Malathiel*28.03.07*

Mi tesoro *220307* *101109*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Hvordan går det med dere?

Vi har jo termin nesten samtidig vi :) Har dere vært på ultralyd? Vi skal i morgen, er kjempespente :) Hadde vært kjekt om han kan se om det er gutt eller jente! Har en liten følelse på gutt, men aner egentlig ikke. Har du kjent spark? Jeg har kjent spark daglig siden fredag, deilig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du :o)

Joda, her går det bra! Kjenner jeg er litt "fortung", skal egentlig ikke klage ennå, men må ærlig innrømme at det er slitsomt å ta på seg skoa :P Men det er jo sånn det skal være, hehe...

Skal på ultralyd på mandag, og vi er også kjempespente!! Har jo vært på 4 stk fra før (pga blødninger), men det har jo vært så tidlig, så da var det jo ikke mulig å se kjønn... Håper vi får vite hva det er, er litt utålmodig og har lyst til å handle rosa eller blått, hehe... Selvom man jo har hørt om tilfeller der det ikke stemmer :-O

Har en kjempesterk følelse på gutt jeg da, vet ikke hvorfor,men har trodd det fra første stund!! Blir jo like glad om det blir jente selvfølgelig!!!!

Har kjent litt bobling og slikt et par uker, men nå begynner jeg å kjenne det litt tydligere :o) Det er kos!!

Masse lykke til imorgen!! Håper lille nurket ligger riktig vei da :o)

Klem

Skrevet

Hei igjen!!

Har du vært på ultralyd?

Spent :o)

Skrevet

ikke for å blande meg borti deres tråd..men jeg må bare si at det var moro å se to "kjente" nick her inne..=)

håper dere har det fint og at dere koser dere i svangerskapet!

Skrevet

Hei på deg :o)

Hehe, "blanding" går bra vettu ;o) Kjempekoselig å se flere fra "Bli Gravid" her inne. Jeg venter fortsatt på et par-tre stykk som jeg unner det for alt i verden!!!!

Håper alt går bra med deg også + lille spiren! Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Sniker meg inn og sier hei. Jeg har vært særdeles lite aktiv her de siste månedene, men var litt mer "med" på Bli Gravid. I alle fall, jeg har også termin omtrent samtidig (26. mars), så kanskje jeg kan få skravle litt sammen med dere?

Skrevet

Selvfølgelig :o) :o)

Alt bra med deg da? Vært på UL ennå du eller?

Skrevet

Nå er jeg her :)

Kjempelykkelig etter en flott ultralyd!

Alt så fint ut og vi venter ei lita jente :) Vi fikk 4 bilder som nå er blitt hengt opp på magnettavla på kjøkkenet.

Nå er jeg letta og veldig glad :)

Skrevet

Har ikke vært på ul enda, vi skal torsdag 2. november. Både gleder meg og er litt spent, selv om jeg har hørt hjertelyden hos jordmor, og kjenner litt "romstering" inni magen, så blir det godt å få sett at alt står bra til! Vi har bestemt oss for ikke å vite kjønn, det får bli en overraskelse ved fødselen.

Ellers er formen strålende, må si jeg har vært heldig så langt. Har ikke vært plaget med kvalme eller voldsom trøtthet, bekkenet er fint så langt... I det hele tatt er det frem til nå en fryd å være gravid! Hvordan er formen deres jenter?

Mi Tesoro; Så flott at ultralyden gikk bra! Nå er det bare å diskutere jentenavn :o)

Skrevet

Du må bare glede deg til ultralyden, ikke lenge til det er din tur :)

Jentenavn diskusjonen er allerede i gang :)

Skrevet

Gratulerer :o) Ei lita jente... Herlig!!

Skrevet

Takk :) Vi har 4 søte bilder av jenta som henger på kjøkkenet :)

Har vært bortreist i helgen og har ikke hatt tilgang til internett. Men det har vært herlig å være på tur :)

Lykke til på ultralyden i morgen - du må bare glede deg! Vil dere vite kjønnet?

Skrevet

Ååå! Ja, man må jo vise de fram, hehe...

Ja, vi vil vite ;o)

Er så nysgjerrige begge to!! Og jeg kan neste ikke vente med å begynne å handle rosa eller blått!!

Får bare håpe (om de ser det), at de ikke tar feil :-S

Skrevet

Ja jeg har hørt om flere om har fått beskjed om at de får jente, så viser det seg at det er en gutt som kommer ut, og motsatt.

Men gynekologen som tok ul på meg sa at han var 99% sikker på at det er ei jente, så tydlig at det var 3 små streker, som er tegn på jente.

Vi var også veldig nysgjerrige så vi måtte bare vite :)

Skrevet

så heldig du er som har vært på UL..jeg skal ikke før om to uker...15nov..

er i dag 15+3..så håper jeg snart kan kjenne livlige spark..=)

når kjente dere liv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...