Gå til innhold

Han ruller ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min snur seg ikke rundt enda og blir snart 6 mnd? Eller han gjorde det to ganger på søndag,men har ikke gjort det siden.

Er nesten,men han "gidder" liksom ikke. Å jeg gleder meg til han lærer det.....han jamrer og kjeder seg så ille om dagen. Bare bli båret rundt...da er livet toppers:)

Er vel på tide eller????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg. Gutten min er 5 mnd nå, og han trvives bare dårligere og dårligere på gulvet på rygg (og mage). Slitne bæremuskler her, ja. :-(

Skrevet

Tulla vår rulla to ganger en sommerdag hun var ca 5 mnd. Trodde hun skulle være tidlig ute og supergeni ;P men så ble det liksom ikke noe mer. Når hun var 7 mnd fant hun ut at hun skulle prøve igjen, og nå ruller hun hele tiden. Alt er normalt så og si :)

Skrevet

1. mann gadd ikke rulle før han var 7 mnd. Før den tid lå han som et slakt på ryggen. Hatet å ligge på magen. Men på dagen 7 mnd rullet han plutselig rundt og så sa det pang i utviklingen. Han gikk med støtte da han var 10 mnd.

Skrevet

Min begynte for alvor å rulle i dag.., snart 6mnd.. Har gjort det noen få ganger før, men det har vært litt mer ubevisst..

Fikk virkelig fart på kroppen i dag, og tror nok det var en befrielse..

Det kommer nok snart skal du se :)

Skrevet

Godt å høre det er flere.

Hadde inntrykk av at de fleste her var tidlig ute.

Min er 6mnd og 3 uker og ruller ikke fra rygg til mage. Ruller mot den ene siden og kan ligge på siden og leke men ellers er han super fornøyd med å ligge på ryggen og rope og hyle:-) Legger han alltid på magen når jeg legger han ned og da ruller han alltid mot venstre slik at han blir liggende på ryggen igjen med en gang.....

Skrevet

Slapp av :-) Vår jente er snart ni måneder, og skjønner ikke vitsen med å rulle...for da kommer hun jo på magen, og det er det verste hun vet...hehe....De gjør det nok en gang, men det er ikke sikkert det passer dem å rulle akkurat nå. Først skal de bare lære seg noen andre ting nemlig.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...