Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husk å svipp en liten tur innom klubbsidene også, da! :o)

Så fint å bruke de sidene til for eksempel sammenligning av størrelse og utvikling. Innleggene "forsvinner" ofte litt her på småtroll-sidene...

(Jeg er "tilhenger" av klubbsidene, så jeg promoterer litt, men jeg får ikke betalt for å gjøre det altså! Hi, hi....) :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. Er innom her nesten hver dag, men lite skjer. Vi må prøve å få mer liv på denne siden.

Skrevet

Ja, jeg så du skrev litt der nå! Koselig! :o)

Det er så kjekt med den siden for de som ikke er på hver dag også. Da kan de gå på den siden og få med seg det som er om babyene på samme alder! :o)

Vi er endel Oslo-folk som skriver litt der, men synes jo at det er fint at flere enn bare oss er der! :o)

Skrevet

Glemmer litt av den siden jeg, men skal bli flinkere nå fremover :)

Skrevet

Jeg ser at det er tre "nye" juli-mødre som har vært innom etter at jeg promoterte siden, så jeg er så frekk at jeg dytter denne opp enda en gang, jeg! :o)

(Kan jo være at jeg skaper litt blest om de andre måneds-klubbene også ved å reklamere for juli-klubben?!)

Skrevet

Hi, hi...

Ja, nå ser jeg at juni-mammaene også vil ha folk inn på klubb-sidene... :o)

Unnskyld for denne dyttingen, skal slutte snart... ;o)

Skrevet

Jeg er å enig, så jeg dytter denne:)

Skrevet

Så fint at du ble med og dyttet også! :o)

Hi, hi...

Skrevet

oj da...var egentlig ikke klar over at det fantes en klubbside jeg...hehe...*småflau*..men da får jeg begynne å bruke den da,også;)

Skrevet

Gir en bitteliten dytt i kveld også, jeg... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...