Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på helsestasjonen idag og målt høyde og vekt. Stakk bare innom av den grunn at jeg ville se om hun fortsatt fulgte kurven.

Får så utrolig mange kommentarer på at hun er så stor for alderen (ikke vekt, men høyde). De fleste sier slikt som: " guuud, er hun ikke over 2 år??, jøss!!osv..

Blir litt smålei og trist av kommentarene iblandt, og har bare lyst å si til folk at, "ja jeg vet hun er stor", før folk får åpnet kjeften.

I barnehagen har de sagt at de iblant glemmer at hun er så liten som hun er og behandler henne som de litt eldre..snufs...(men de er veldig flinke i bhg altså).

Ser jo selv at hun er høyere og ser litt voksnere ut enn andre jenter på halvannet år, men hun er iallefall min lille lille prinsesse.

Hun lå akkurat i overkant av kurven, så iflg helsestasjonen vokste hun helt fint.

Hun var 86 cm høy og veide 11,9 kg (med klær).

Hadde vært interessant å høre målene til andre 18 mnd`s gamle jenter (og gutter) her inne. Ligger vi langt foran?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min jente er 15 mnd, og har de samme målene som din datter. 11, 9 kg uten klær, og 86 cm høy. Lang og slank...

Skrevet

Pluggen ¨vår ( gutt) var 13 kg og 84 lang da han var 18 mnd

Skrevet

Hun var 79 cm og 11,4 kg.

Skrevet

Gutten her i huset var 86,5 cm og 11,9 kg da han var 18 mnd..

Skrevet

min lille gutt var på helsestasjonen i går :-) Blir 19mnd. 5.nov.

Han var 86,5lang og veide 13,6 kg. Stor plugg :-)

Skrevet

min lille gutt var 86 cm og 11 kilo på 2 års kontrollen, men når det er sagt så har jeg små barn :-) snuppa her var nettopp 74 cm og 8,8 kilo på 15 mndrs kontrollen

Skrevet

Det var da ikke så mye?? Gutten min var 86cm og 11,1kg på 18 mndrs kontrollen. og jeg har alltid fått høre at han er liten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...