Ellen81 Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Fikk et innfall i går da vi var i butikken om at vi kunne ha julepølse og surkål til middag i dag. Samoeren min så bare rart på meg, og sa ok. Jeg laget julepølse til middag i dag, og det er kanskje til dags dato det beste jeg har smakt... Det rare med dette er det at jeg vanligvis ikke kan fordra julepølse og spiser bare potet, saus og gr saker hvis jeg får det servert borte. Det står ellers aldri på menyen hjemme, FØR nå... hehe Har nettopp vært i butikken og kjøpt 4 pakker med julepølse, og du verden som jeg gleder meg til middag i morgen!! Her blir det pølsefest
*Vetlis* Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 He he! Er ikke det litt spesielt da? Jeg får også lyst på ting jeg vanligvis ikke spiser! Men akkurat nå er jeg så kvalm at jeg ikke orker tanken på middag i det hele tatt! Men julepølser er jo supergodt da!
silly er gravid :) Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 he he he ... Ja rare ting dette her.. man får lyst på mye rare ting. Jeg har gått rundt i flere dager og hatt lyst på barnegrøt jeg... har ikke barn fra før og sist gang jeg var borti det var vel for 3 år siden .. Skjønner ikke hvorfor det kom opp nå men... Har ikke gått og kjøpt og kommer vel heller ikke til det .. men lysten er der.. ER også veldig plaget med kvalme... ikke gøy men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå