Gå til innhold

Jøssenavn.. lurer på hvor tanta har tatt veien jeg...

Anbefalte innlegg

Hmm... sist tanta var på besøk var i august... når jeg hadde gått 2 uker ov er ikm tok jeg en test... negativ... ok tenkte jeg.. da er tanta på vei... men neida.. dagene gikk og gikk.. så i september tenkte jeg... NÅ får jeg ta en test til og se hva som skjer... negativ den og..., jøsses tenkte jeg... blir av tanta hen da ? tenkte ikke noe mere over det.. regna med at hun var rudnt hjørnet.. men når vi kom inn i oktober og fortsatt ingen tante bestilte jeg time til legen.. var der forrige fredag... tok da en ny test, negativ den og... fastlegen min ville ta en gynekologisk test.. men jeg syns han er litt creepy.. så jeg sa jeg ville bli henvist til en annen gynekolog... så jeg går nå og venter på time i posten... håper jeg får time snart,sånn at de kan ta seg en titt "oppi" der og finne ut hva som evt foråsaker at tanta ikke kommer...

noen andre som har opplevd det her ?

Fortsetter under...

tanten min mistet mens og tok tester,men alle var negative...etter en del mnd gikk hun til legen for magen vokste (fremdeles negative tester) så hun var redd det var kreft...skulle ta rønken,men legen ville ta ul først...hun fikk termin 9 dager senere. jeg har nå ett søskenbarn på 13 år.hehe

men hun testet altså negativ hele svangerskapet.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...