Gå til innhold

fryser å fryser

Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 7 å fryser som bare det. står på jobb med vintersko og ullstillongs, er så redd for å fryse på meg forkjølelse. glad jeg investerte i en varme matte for å ha under lakenet i senga, den er GENIAL. blir desverre vanskeligere å stå opp om morgenene da (,")",)

men fant heldigvis frysing på graviditetstegn lista hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fryser ogå, har tre barn fra før og har ALDRI frosset før, så dette er nytt! Godt å høre flere har samme symptom. Jeg er også i uke 7 ca.

De andre tre er jenter, kanskje dette er gutten??

Skrevet

hmm mulig det, kanskje jeg får gutt jeg med (,")",)

da er jo saken grei:-D

Skrevet

Hmm, jeg fryser også, men BARE når jeg av ulike grunner må sove alene i senga, men da sover jeg faktisk med diger termodyne over den vanlige tynne dyna.. Det rare er at jeg er kjempevarm når jeg sover sammen med kjæresten, lurer på om det er no psykisk jeg..?

Skrevet

jeg å fryser hele tida nesten,,brrrr er bare i uke seks å håper ikke dette fortsetter..

Skrevet

Er i uke 8 og når jeg tenker etter har jeg vært iskald i flere uker. Godt å se at det er andre som også fryser.

Skrevet

Fryser og fryser, har gjort det lenge .. siden før jeg ante jeg var gravid..

var jo ikke kjappest der da..

Har ikke frosset før, men klart bedre en å kaste opp hver halvtime da..

Ull ull og mere ull, greit det skjuler jo litt også ..

Skrevet

er heldivis ikke så kvalm at jeg kaster opp, jepp bedre å fryse da ja. å hamstre mere ved hehe (,")",)

• 4 måneder senere...
Skrevet

Er snart i uke 8 og sitter nå med boblejakke på jobben, og har vært iskald i hele natt...

Skrevet

å so godt å høyre att andre også har problemer med frysing. eg er 6 uker på vei og har frøse i 1 uke no. Har ikkje lest nokon plass att en kunne gjere d i svangerskapet. Da kan eg endelig slappe av.

Skrevet

Fryser ja!! Jeg er i uke seks og har gått å frosset i over en uke.. Har fyrt som bare det i peisen, gradestokken har stått på 26 grader, men allikevel frosset og vært iskald på beina! Har trodd jeg har holdt på å bli syk, men det har liksom aldri slått ut! Greit å høre at flere har det slik! Visste ikke at dette var et svangerskapstegn heller jeg...

Skrevet

Jeg fryser også!! Går rundt med strikkejakke i ull dagen lang :)

Brrrrr................

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg fryser også. Er i uke 5 og fryser hele tiden, selv om det er 25 grader inne. Kan ikke huske dette fra forrige svangerskap (gutt på 18 måneder), så kanskje dette er en jente? Har heldigvis ikke følt noe kvalme så langt, men det tok ganske lang tid før kvalmen kom forrige gang også, kanskje ikke før i uke 8. Har blitt hekta på kjøttdeig. Har lyst på det hele tiden, hehe. En merkelig ting å ha lyst på, men det er jo bedre enn sukker da.

• 7 måneder senere...
Skrevet

Jeg fryser masse også, men jeg lurer på kan det være tegn på spontan abort? Har noen erfaring med frysing fra forrige svangerskaper? Jeg har vært gravid 2 ganger, første gang frøs jeg masse og det ente opp i spontan abort. Andre gang frøs jeg ikke i det hele tatt og har fått en velskapt datter. Flere med erfaringer?

• 1 måned senere...
Skrevet

Fryser også mye, går med ullklær og ullsokker inne for å holde varmen.

Skrevet

Jeg fryser også skikkelig. Er i uke 8 nå, men frys mer i uke 5-7 enn jeg har gjort denne uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...