kevin+oscar Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 hvor mye og hvor mange ganger spiste gullene deres når de runna 3 mnd? sånn kun for sammenligning:-) også: kevin begynner nå å sutre og rope etter mat annenhver time på ettermiddagen, han har til nå fått mat da.. men dette har ført til en stor øking i gulpinga... spiser-gulper masse-mer mat og sånn ser de siste kveldene ut.. tenkte ei sku gi mer og la han vente litt... liker ikke å "tyne" spise tiden, men han kan jo ikke fortsette sånn.... han spiser nå gjennomsnittlig 5-6x130ml og får 160ml til kvelden.... noen forslag?
lærer Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Jenta mi er akkurat blitt tre måneder. Hun spiser 4x125ml og 1x150ml om kvelden. Hun har kolikk, så jeg må styre mengden ellers får hun vondt i magen. Du kan jo godt forsøke å øke mengden dersom han vil ha mer. Men pass opp for mageonde. Lykke til:)
teddybjørn Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 hei. mitt gull er tre måneder i dag. hun får 180ml morgen og kveld og 3 ganger 150ml i løpet av dagen. hun virker godt fornøyd med det.
ojoj Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Min lille gutt på 3 mnd får 5x180ml mme pr døgn. Det er ulik hvilkene av flaskene han drikker helt opp, men gjennomsnittlig kan jeg si at han drikker opp 2 og lar gjennomsnittlig 30ml igjen i de resterende 3. Han gulper nesten ingenting. Mye kommer vel ann på hvor mange kilo han er... min lille gutt er 6,2kg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå