Gå til innhold

3 mnd:-) mengde mat og gulping spm.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye og hvor mange ganger spiste gullene deres når de runna 3 mnd?

sånn kun for sammenligning:-)

også:

kevin begynner nå å sutre og rope etter mat annenhver time på ettermiddagen, han har til nå fått mat da.. men dette har ført til en stor øking i gulpinga... spiser-gulper masse-mer mat og sånn ser de siste kveldene ut.. tenkte ei sku gi mer og la han vente litt... liker ikke å "tyne" spise tiden, men han kan jo ikke fortsette sånn.... han spiser nå gjennomsnittlig 5-6x130ml og får 160ml til kvelden.... noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi er akkurat blitt tre måneder. Hun spiser 4x125ml og 1x150ml om kvelden. Hun har kolikk, så jeg må styre mengden ellers får hun vondt i magen.

Du kan jo godt forsøke å øke mengden dersom han vil ha mer. Men pass opp for mageonde. Lykke til:)

Skrevet

hei. mitt gull er tre måneder i dag. hun får 180ml morgen og kveld og 3 ganger 150ml i løpet av dagen. hun virker godt fornøyd med det.

Skrevet

Min lille gutt på 3 mnd får 5x180ml mme pr døgn. Det er ulik hvilkene av flaskene han drikker helt opp, men gjennomsnittlig kan jeg si at han drikker opp 2 og lar gjennomsnittlig 30ml igjen i de resterende 3.

Han gulper nesten ingenting.

Mye kommer vel ann på hvor mange kilo han er... min lille gutt er 6,2kg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...