Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er trygt å ta tranebærkapsler mot urinveisinfeksjon når man er gravid? Har brukt det tidligere nemlig, og det funker bra når man starter tidlig nok med det... Håper noen kan svare :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hørt at man ikke skal ta helsekostprodukter når man er gravid.

Skrevet

Det er ikke farlig men legen anbefaler å ikke bruke

helsekost produkter mens man er gravid.

Drikk masse vann, og hold deg varm.

Skrevet

Jordmora mi sa at tranebær var helt iorden, selv om hun frarådet annen helsekost, fordi de ikke visst nok om effektene.

Men, ikke bruk det som medisin, har du blærekatarr _skal_ du ha penicillin!

Skrevet

Ingen problemer å ta tranebær.. er i 26 uke og har tatt tranebær nesten heile svangerskapet... Pga urinveisinf. Dei tre første mnd MÅTTE eg ta tranebær,for då fikk eg ikkje penicilin.. Men no bruker eg tranebærtabl.når penicilinkurane er over..(Er mye plaga med UVI..) Jordmor og lege sier begge at det er ok..

Skrevet

Jeg har lest at tranebær er ok, men ikke de som i tillegg er tilsatt buccoekstrakt feks. Cran-max.

Skrevet

jeg har konstant urinveisinfeksjon, gravid eller ikke, så jeg tar to kapsler om dagen, en på morgen og en kveld. legen min sa det at siden det er et naturprodukt så er det langtfra farlig. det er ingenting negativt som skjer med fosteret, annet enn at han/hun ikke bør være redd for urinveisinfeksjon med det første ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...