Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Har en sønn på 6 mnd som har full puppenekt. Prøver alt, tidlig, sent, i trøtt og våkentilstand, natt, dag, når han er sulten, men han vil overhode ikke ha pupp. Noen tips? Gir flaske og har gjort det hver kveld fra han var liten, da jeg ikke har nok melk. Har heller ikke hatt det med de andre barna mine, så det er ikke noe poeng i å be meg slutte med mme, for det kan jeg ikke iflg hs. Men, hva med at han ikke vil ha pupp. Jeg verken røyker eller drikker alkohol (vet at noen babyer kan reagere på det) eller går på medisiner. Normalt sunt kosthold har jeg også. Råd mottas med takk!
Expat Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Pumper du nå for å holde prod oppe, og har du smakt på melken? Er det fare for mens eller graviditet, halsbetennelse, forkjølelse eller andre smerter i munnen?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Har faktisk akkurat fått tilbake mensen! Kanskje det er det som har gjort dette ja......ikke tenkt så langt jeg! Jeg er ikke gravid, ikke syk el lign. og småen har ikke smerter i munnen (tror jeg) Men er jo tenner på gang.
Expat Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Melken smaker merkelig, det er det. Pass på å pumpe for å holde prod oppe da! Det er mulig du ikke får ut ekstreme mengder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå